carbon uit China
Ik wil nu zeer binnenkort een bestelling plaatsen bij enkele Chinese fabrikanten van carbon frames en onderdelen. Als er forumleden zijn die belangstelling hebben in bijvoorbeeld een frame, of een zadel, velgen, wielen, sturen en dergelijke, maar je kijkt tegen het bestellen op, laat het even weten
dan bestel ik het gelijk mee. Geef de link van het onderdeel door of een goede beschrijving
wat je zoekt.
Nee, ik hoef geen geld van tevoren. Het is zelfs geen verplichting tot koop. Als ik de spullen hier
heb en ze bevallen je niet, raak ik ze heus wel aan anderen kwijt.
Stuur me maar een pm.
dan bestel ik het gelijk mee. Geef de link van het onderdeel door of een goede beschrijving
wat je zoekt.
Nee, ik hoef geen geld van tevoren. Het is zelfs geen verplichting tot koop. Als ik de spullen hier
heb en ze bevallen je niet, raak ik ze heus wel aan anderen kwijt.
Stuur me maar een pm.
-
- Forum-lid
en wat van 30 mm hoogte of iets in die buurt ?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
hah jah typfoutje ik zat al te twijfelen zal zo even veranderen 

CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jongens, dit is geen handelstopic.
TS geeft aan dat hij zaken mee wil bestellen, niet dat hij een handelaar is.....
TS geeft aan dat hij zaken mee wil bestellen, niet dat hij een handelaar is.....
Less is bore
race-niek schreef:daniel daar heb je gelijk in.
maar ik denk dat embee vast al wel contact heeft gehad met meerderen fabrieken.
dan kan die vast wel een richt prijs geven.
Die prijs kan hij pas bepalen als hij weet wat hij moet gaan bestellen.
Aan de hand daarvan kan hij zijn korting bedingen en de hoogte van zijn marge bepalen.
Zo werkt dat met handel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als we iedereen die de schijn van handel heeft hier tot stilte moeten mane zullen we toch een aantal bekende namen gaan missen binnenkort.
Als SpEric, Sharkman, Kuiper of Andromeda iets roept over "stuur even een pb" dan is er niets aan de hand en hier wordt ineens van alles achter gezocht (ook al 2 meldingen gehad).
Fijn dat er kritisch mee wordt gekeken, maar dan wel graag naar iedereen met dezelfde bril kijken.
Als SpEric, Sharkman, Kuiper of Andromeda iets roept over "stuur even een pb" dan is er niets aan de hand en hier wordt ineens van alles achter gezocht (ook al 2 meldingen gehad).
Fijn dat er kritisch mee wordt gekeken, maar dan wel graag naar iedereen met dezelfde bril kijken.
Less is bore