Takkenweer
-
- Forum-lid HC
Ik had dit weekend ook weer problemen met takken.
tegenwoordig kan je hele mooie regenjackjes kopen.. werkt prima en daar wordt het bovenlijf een stuk minder nat van. Met deze temperatuur vind ik het overigens zelf niet zo'n probbleem om in de regen te trainen
-
- Forum-lid HC
haha, dat heb ik 's winters weer, dan heb ik zoveel kleding aan, dat ik niet nat wordt , is mijn redenatie dan.tegenwoordig kan je hele mooie regenjackjes kopen.. werkt prima en daar wordt het bovenlijf een stuk minder nat van. Met deze temperatuur vind ik het overigens zelf niet zo'n probbleem om in de regen te trainen
Maargoed het is kansloos weer voor de tijd van het jaar, zeker als je een wek geleden nog in de ardeche zat met 14 dagen strak blauw varierend van 25 tot 35 graden. Wordt je weer nat van het zweet, ik weet het maar dat heb ik toch liever.
-
- Forum-lid
Zowel zaterdag als zondag heb ik weer binnen gereden op de Computrainer. Op zich best wel leuk met de Tour de France voor de snufferd.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Deze week ben ik alleen thuis en hoef dus niet op tijd thuis te zijn om de kids op bed te leggen etc. Ddaarom ga ik het er iedere avond eens lekker van nemen met een extra rondje aan mijn woon-werk kilometers. weer of geen weer!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- daniel1975
- Forum-lid HC
Straks maar uurtje spinnen...
Less is bore
Niet teveel zeuren over het weer, en de verwachtingen. Gewoon gaan fietsen!
Ik heb afgelopen weekend, tegen alle voorspellingen in, 4 1/2 uur droog op de racefiets gezeten (en buiten bedoel ik!!) En daarna ook nog een hele zondagmiddag geborreld in de achtertuin...
Én van beide erg genoten
Ik heb afgelopen weekend, tegen alle voorspellingen in, 4 1/2 uur droog op de racefiets gezeten (en buiten bedoel ik!!) En daarna ook nog een hele zondagmiddag geborreld in de achtertuin...
Én van beide erg genoten