Ik verkoop mijn witte Oakley Jawbone die ik altijd naar tevredenheid gebruikt heb voor het fietsen. Het is tijd voor wat anders. De bril kwam standaard met de Jade Iridium lens tegen de zon en de gele lens voor bij bewolkt weer (fijn!). De Fire Iridium heb ik er zelf bijgekocht omdat ik deze heel mooi vond (en vind!). Alle drie de lenzen zijn vented. De bril is dus gebruikt maar geen slijtage of beschadigingen oid en haast niet van nieuw te onderscheiden.
De set is nog helemaal compleet, dus doosjes, boekjes, extra neusstukken (voor de kleinere neus), pennetje voor bescherming, bewaar/schoonmaak sok en harde case waar ook alle lenzen in kunnen.
Alleen de linker lense van de Jade Iridium heeft een paar heel kleine plekjes. Deze zie je absoluut niet als je bril draagt, maar je ziet het wel als je er naar kijkt. De twee andere sets zijn puntgaaf. Ook de witte earsocks zien er nog heel goed uit.
De bril is uiteraard origineel. Daarom heb ik er ook nog maar een foto vh doosje bij gedaan.
De Jawbone is overigens 100% gelijk aan de Racing Jacket. De naam moest op een gegeven moment aangepast worden omdat deze beschermd was oid.
Op te halen in Amsterdam (zuid), of evt in Den Haag waar ik regelmatig ben voor werk. Anders is verzenden ook prima. Dan komen er wel de verzendkosten nog bij natuurlijk.
NIEUW - Fox decals 32 F100 RL
15 euro incl verzenden
Setje decals voor Fox vork. Zitten twee decals die specifiek voor de 32 F100 RL zijn maar ook 2x2 met het Fox logo, die je dus ook voor andere modellen kan gebruiken. Heb ze bij bikesdecals.com besteld, kostte omgerekend 19 euro en daarvoor mogen ze ook weg..
NIEUW - Pearl Izumi Rev Shorts - maat XL - mtb broek+zeem 50 euro
Ik heb een nieuwe Pearl Izumi Rev Shorts, maat XL te koop. Helaas te groot besteld. Het is een mtb broek van hoogwaardige kwaliteit met geintegreerde binnenbroek met zeem. De binnenbroek kan met een soort drukkers vastgemaakt worden aan de buitenbroek. De taille is van elastiek en kan nog bijgesteld worden aan de binnenkant zodat er geen riem oid nodig is.De broek heeft handige zakken aan de buitenkant.
50 euro inclusief verzendkosten!
omschrijving;Featuring light stretch fabric, dual-cargpockets and plus a hidden zippered security pocket, this short was built as a faithful companion for all the epic routes.
- Transfer Stretch fabric provides superior moisture transfer
Snap and Velcro® Hook and Loop front closure with zip fly
Adjustable interior waistband
Two cargo pockets and one zippered hip pocket
Detachable liner with MTB 3D Chamois®
Screen print
11 ½" inseam [size medium]
10cm stuurpen, chroom, 31,6 20 euro ZGAN
Kalloy zadelpen, zwart, 34,5cm, 27,2mm diameter NIEUW TEAB
Tranz X bullhorn
Set Tranz X bullhorn om aan het stuur te monteren. Inclusief onderarm steun. Gebruikt maar in goede staat.
10 EURO
verkocht
Prologo Scratch Nack zadel 158gr
NIEUW - Zipp Service Course SL zadelpen
NIEUW - SRAM Red compact bladen
Rapha Winter Jersey, XL, Donker rood, 1 winter gebruikt
Specialized S-Works road crankstel met compact spider
Speedplay Zero stainless groen
SRAM Red 10s green groep
Specialized Epic Comp