Ik zag net zo'n zelfde bericht alleen dan in Zuid-Holland en daar woon ik niet. Aangezien de kasseien een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij hebben en ik mijn vingers met deze temperaturen toch niet voel wil ik graag weten waar de stroken rond Utrecht zijn te vinden.
Uiteraard is de Hel van Leersum mij wel bekend en ook graag bereden.
Kasseinstroken Utrecht e.o.
Een heel vervelende ligt tussen Wijk bij Duurstede en 't Goy aan het Amsterdam Rijnkanaal: Hoeksedijk, Kanaaldijk Noord, Goyerdijk. Rustig fietsen ook. Volgens mij zo'n 1.4 km. Ik heb daar in de zomer vaak gereden in het laatste uur van een hele lange rit. En dan doet hij echt pijn.
Verlengde Paltzerweg, het bekende klimmetje bij de oude Vliegbasis Soesterberg. De moeite waard wegens omgeving en boomwortels, het kassei-gehalte valt mee (is een straatweg).
Ik ken wel wat oude straatwegen, maar die schudden niet echt.
Verlengde Paltzerweg, het bekende klimmetje bij de oude Vliegbasis Soesterberg. De moeite waard wegens omgeving en boomwortels, het kassei-gehalte valt mee (is een straatweg).
Ik ken wel wat oude straatwegen, maar die schudden niet echt.
Sla tussen Renswoude en Veenendaal De Klomp van de N224 naar "Schalm" en het is schudden geblazen. Vanaf de driesprong is het onverhard tot de Kooiweg/Klompersteeg maar wel gewoon te fietsen met een racefiets.
[quote="ponsteen"]...
...
[/quote]
Daar vlakbij, Heezerspoor Oostzijde. Slechts een paar honderd meter, maar wel echte kasseien.
Krachtwijkerweg tussen Baarn en Hoogland, bijna 2 km klinkers en altijd wind.
Schammersteeg bij Leusden, 300 meter oid, klinkers en erg slecht.
...
[/quote]
Daar vlakbij, Heezerspoor Oostzijde. Slechts een paar honderd meter, maar wel echte kasseien.
Krachtwijkerweg tussen Baarn en Hoogland, bijna 2 km klinkers en altijd wind.
Schammersteeg bij Leusden, 300 meter oid, klinkers en erg slecht.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.