Ben graag benieuwd wat voor kleding jullie hebben en om zelf
ook wat ideeen op te doen voor nieuwe kleren.
Post hier je kleding!
Bedenk eerst wanneer je allemaal wil gaan fietsen.
Ik zelf fiets het hele jaar door en heb dan ook een zeer uitgebreide fietskleding garderobe, die mij dan ook instaat stelt om in alle jaar getijden te kunnen fietsen.
Broeken
-Assos FI.Mille_S5, heerlijke Bibshort voor warme dagen
-Bricko, bibshort met goede zeemvoor warme dagen en spinnen.
-Agu Bib, met werkelijk waar een klassieke raam zeem, vreselijk ding ik draag hem bij hoge uitzondering.
-Assos tk.607, 3/4 broek met s5 zeem van Assos heerlijk voor weer onder de 18 graden zorgt ervoor dat je knieën warm blijven.
-Asso Winter.LL, uitstekende lange broek voor winter weer met S5 zeem van Assos (Assos Winterpak).
-Agu lange broek met zeem en windstopper, goede 2de broek voor koud weer.
Shirts en Jassen
-Assos superlight, shirt zonder mouwen voor de hele warme dagen, dit jaar 3 keer aan gehad
-Primal wear korte mouw shirts met leuke opdruk, geen standaard team outfits voor mij.
-Assos element one, jack/shirt met lange mouwen heerlijk voor weer onder de 18 graden.
-Assos Air jack 851, winter jas met stukken windstopper voor winter weer (Assos winterpak).
-Assos Blitzfeder regen/windjack voor slecht weer en afdalingen.
-Assos Element zero bodywarmer, voor slecht weer in de winter.
-Ondershirts; diverse ik heb een craft zomer shirt, compagnolo voorjaar en Nike en Craft winter ondershirts.
Handschoenen:
-Roeckl zonder(Illinau) en met vinger(Moleno) voor voorjaar en zomer, vanwege de zeer goede gel pads die er in zitten.
-Roeckl Romagna windstopper handschoen voor kouder weer.
-Assos handschoenen systeem, Early winter handschoenen met binnen handschoen en overhandschoen(lobster) voor herfst en winter weer voor bij Assos Winterpak.
Accessoires
-Sidi Zhypher race schoenen voor SPD-SL en twee paar oude Shimano ATBschoenen met SPD
-Assos arm en been stukken.
-Assos Robocap muts O'neill windstopper muts
-BBB zomer sokken
-Assos winter sokken
-Assos overschoen met wind stopper voor bij Assos winterpak.
-Giro Helm.
Ik zelf fiets het hele jaar door en heb dan ook een zeer uitgebreide fietskleding garderobe, die mij dan ook instaat stelt om in alle jaar getijden te kunnen fietsen.
Broeken
-Assos FI.Mille_S5, heerlijke Bibshort voor warme dagen
-Bricko, bibshort met goede zeemvoor warme dagen en spinnen.
-Agu Bib, met werkelijk waar een klassieke raam zeem, vreselijk ding ik draag hem bij hoge uitzondering.
-Assos tk.607, 3/4 broek met s5 zeem van Assos heerlijk voor weer onder de 18 graden zorgt ervoor dat je knieën warm blijven.
-Asso Winter.LL, uitstekende lange broek voor winter weer met S5 zeem van Assos (Assos Winterpak).
-Agu lange broek met zeem en windstopper, goede 2de broek voor koud weer.
Shirts en Jassen
-Assos superlight, shirt zonder mouwen voor de hele warme dagen, dit jaar 3 keer aan gehad
-Primal wear korte mouw shirts met leuke opdruk, geen standaard team outfits voor mij.
-Assos element one, jack/shirt met lange mouwen heerlijk voor weer onder de 18 graden.
-Assos Air jack 851, winter jas met stukken windstopper voor winter weer (Assos winterpak).
-Assos Blitzfeder regen/windjack voor slecht weer en afdalingen.
-Assos Element zero bodywarmer, voor slecht weer in de winter.
-Ondershirts; diverse ik heb een craft zomer shirt, compagnolo voorjaar en Nike en Craft winter ondershirts.
Handschoenen:
-Roeckl zonder(Illinau) en met vinger(Moleno) voor voorjaar en zomer, vanwege de zeer goede gel pads die er in zitten.
-Roeckl Romagna windstopper handschoen voor kouder weer.
-Assos handschoenen systeem, Early winter handschoenen met binnen handschoen en overhandschoen(lobster) voor herfst en winter weer voor bij Assos Winterpak.
Accessoires
-Sidi Zhypher race schoenen voor SPD-SL en twee paar oude Shimano ATBschoenen met SPD
-Assos arm en been stukken.
-Assos Robocap muts O'neill windstopper muts
-BBB zomer sokken
-Assos winter sokken
-Assos overschoen met wind stopper voor bij Assos winterpak.
-Giro Helm.
enjoy the ride
Broeken:
Nike 10/2 Lance edition, superfijne broek helaas echt op.
Assos FLmile, fijn, maar helaas al een paar x mee gevallen.
Sugoi cannondale team, aparte stof, zeem is erg wennen, wel al een cyclo van 200+ zonder problemen mee gefietst
Teamtenue Sigmans, ultima teamwear, erg fijne broek met duurste zeem
Teamtenue Sigmans, winterbroek lang zonder zeem, ook erg fijn
Winterbroek cycletrend, aanbieding bij aankoop fiets, castelli, mijn mtb winterbroek.
Shirts/jacks
Nike 10/2 Lance edition, odlie maar erg fijn. Gaat mijn tacx tenue worden.
Sugoi cannondale team, fijn shirt racefit
Teamtenue Sigmans, ultima, comfortabel en wat minder racefit. Fijn voor de hete dagen.
Teamtenue Sigmans, ultina, lange mouwen met lichte thermvoering
Teamtenue Sigmans, winterjack
Shirt lange mouw cycletrend, castelli.......rare pasvorm.
Vaude windjack/thermo, fijnste jack ever. Ook voor wintersporten en wandelen.....
Zero RH windjack/vest, fijn compact windjack.
Acessoires
Zweetshirts Craft/Nike
Sokken, ik zweer bij runningsokken van New Balance in de zomer
Mutsjes/handschoenen Gore
Schoenen
Specialized pro BG race
Specialized Frosted....winterschoen spd............aanrader
Agu mtb....spd
Nike 10/2 Lance edition, superfijne broek helaas echt op.
Assos FLmile, fijn, maar helaas al een paar x mee gevallen.
Sugoi cannondale team, aparte stof, zeem is erg wennen, wel al een cyclo van 200+ zonder problemen mee gefietst
Teamtenue Sigmans, ultima teamwear, erg fijne broek met duurste zeem
Teamtenue Sigmans, winterbroek lang zonder zeem, ook erg fijn
Winterbroek cycletrend, aanbieding bij aankoop fiets, castelli, mijn mtb winterbroek.
Shirts/jacks
Nike 10/2 Lance edition, odlie maar erg fijn. Gaat mijn tacx tenue worden.
Sugoi cannondale team, fijn shirt racefit
Teamtenue Sigmans, ultima, comfortabel en wat minder racefit. Fijn voor de hete dagen.
Teamtenue Sigmans, ultina, lange mouwen met lichte thermvoering
Teamtenue Sigmans, winterjack
Shirt lange mouw cycletrend, castelli.......rare pasvorm.
Vaude windjack/thermo, fijnste jack ever. Ook voor wintersporten en wandelen.....
Zero RH windjack/vest, fijn compact windjack.
Acessoires
Zweetshirts Craft/Nike
Sokken, ik zweer bij runningsokken van New Balance in de zomer
Mutsjes/handschoenen Gore
Schoenen
Specialized pro BG race
Specialized Frosted....winterschoen spd............aanrader
Agu mtb....spd
tja wat is raar. Persoonlijk vind ik er niets mis mee....... heb zelf ook diverse teamkleding (en daar staat ook vaak een merk fiets op).
Er zullen ook forumleden zijn die het maar niets vinden.... of sowieso niet willen betalen voor sponsorkleding!
Als jij je er prettig bij voelt; waarom niet!
Er zullen ook forumleden zijn die het maar niets vinden.... of sowieso niet willen betalen voor sponsorkleding!
Als jij je er prettig bij voelt; waarom niet!
Natuurlijk niet. Die Bianchi moet er gewoon nog komen. Dat begrijpt iedereen.Frankie2 schreef:Bedankt voor jullie reacties, heb zelf een vraagje is het raar
als je bijv. een giant racefiets hebt en je hebt kleding aan van bianchi?
Haha,.. heel herkenbaar wpigge, ik ben ook pas sinds kort wielrenner en zit nu een beetje te kijken wat ik nodig heb in de herfst en winter. Ook ik betrap me erop dat ik niet met kleding van een ander fietsenmerk op mijn Giant wil zitten en dan moet het ook nog qua uiterlijk bij m'n fiets passen. Probleem is dat ik de Rabobank kleding gewoon lelijk vind. Zijn er nog meer teams die met Giant fietsen?
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50
Team Giant schijnt ook op Giants te rijden http://www.cycle-jersey.com/team-jersey ... ersey.html
LOL,... maar dat is weer powered by SRAM en ik ben powered by Shimano. Daarnaast zoek ik kleding met rode ipv blauwe accenten. Ja,.. ik weet het, ik ben een zeikerd haha.
Giant TCR 0 (2011) + Shimano WH-RS80-C50