Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

BANNED

swoosh,
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2011 16:37

swoosh, 20 aug 2011 17:21

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je bent tot 02 sep 2011 21:15 van dit forum verbannen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

De reden waarom je verbannen bent: Respectloos gedrag jegens mede forumleden (en niet alleen in het montagevet/pasta topic)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ik wordt beschuldigd van respectloos gedrag naar andere leden.
Totale flauwekul en een enorm zwaktebod.
Ik heb dat helemaal nergens gedaan en ook hier in dit topic niet. Wijs het aan!
Ik ben verantwoordelijk voor de woorden die ik schrijf in de hoedanigheid hoe ik ze schrijf.
Ik ben NIET verantwoordelijk voor wat andere mensen daar van maken.

Jullie hebben kennelijk niet het vermogen om normaal de dingen te interpreteren en verdraaien constant zaken en de context waarin dingen geschreven worden.
Julie ontwijken eigen verantwoordelijkheid voor een bepaalde sfeer op dit forum, waarschijnlijk hebben jullie niet eens het vermogen om dat zelf te zien. Het is vreemd maar typerend dat er zoveel signalen gemist worden. Als men feedback geeft wordt daar meestal niets mee gedaan, veelvuldig niet beantwoord, gewoon genegeerd of wars ontkend.

Misschien geeft het volgende een betere inzage:


Dit forum is van het magazine Fiets
Fiets is van Sanoma, een hele grote mediagigant,
Fiets is gewoon een product wat verkocht moet worden.
Het is slechts één van de vele magazines in het Sanoma gamma.
Het forum is opgezet als extraatje voor voornamelijk leden en om nieuwe leden te trekken.
Zoals ook voor andere magazines van Sanoma een forum is te vinden.
Het forum heeft zich uitgebreid maar niet ontwikkeld volgens verwachting.
De verwachting is meer volwassenheid en hoger niveau van informatie.
Maar dit forum is niet om fietsend Nederland te informeren maar bedoeld om bestaande Fietsmagazine te behouden en nieuwe leden te lokken. (Dit is een punt wat veel mensen missen)

Mensen schrijven hier omdat ze elkaar willen helpen, omdat ze kennis willen delen.
Maar eigenlijk worden jullie allemaal misbruikt door Sanoma.
Dit forum wordt expres eenvoudig én incompleet gehouden. Heel bewust.
Een goed gestructureerd forum zou nl het papieren magazine fiets schaden.
Ontwikkeling van het forum is dus niet gewenst.
Voor het beheer en moderatie hebben ze wat personen weten te strikken die niet door hebben dat ze gewoon gebruikt worden door Sanoma. Gebruikt om dit forum inefficiënt te houden zodat het mensen trekt naar het papieren magazine.

Nogmaals dit forum is niet van een onafhankelijke organisatie die tot doel heeft fietsend Nederland te informeren. Het heeft slecht tot doel om een product te verkopen nl het papieren magazine Fiets. Men houdt het hier expres slecht georganiseerd om niets vermoedende geesten proberen te strikken vooral maar een abonnement te nemen op het (onvolledige) blad Fiets. Elke week staan hier topics die al lang en breed behandeld zijn. De mensen die die vol schreven met bruikbare informatie schreven het voor niks. Hun tijd en energie, hun hele inzet wordt respectloos behandeld door dit wanbeheer.
Nieuwe topics worden geopend en bestaande uitgebreide informatie keer op keer op keer genegeerd. Kijk dat noem ik nu compleet respectloos. Het maakt ook dat gebruikers met een hoger kennisniveau er hier de brui aangeven. Dit forum ontwikkelt zich niet maar verschraalt. Alleen een paar diehards houden hier nog een bepaald niveau in stand..
Er zijn verschillende mogelijkheden te bedenken om dit op eenvoudige wijze te veranderen maar dat gaat men hier nooit doen om de redenen zoals ik benoemd heb.

Natuurlijk mag ik dit allemaal niet schrijven want ik leg iets bloot.


Ik ben hier de verkrachtingen van hetgeen ik schrijf en de aanvallen op mijn persoon goed zat.
Dit is een leugenachtige site waar ik niets meer mee te maken wil hebben.

Nu jullie besloten hebben tot een ban, wil ik dat jullie mijn account deleten en alle bijbehorende posts die ik op mijn gebruikersnaam heb staan. Mijn posts zijn mijn eigendom en ik wil geen relatie met mijn persoon tot dit leugenachtige forum meer hebben. Ik eis dat al mijn informatie uit jullie databases gedelete wordt. Dat is mijn recht en jullie plicht.

Het verwijderen van de genoemde gegevens uit de betreffende databases dient te geschieden binnen de redelijke termijn van 8 werkdagen.

# einde van deze mededeling

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16412
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 20 aug 2011 17:30

Een beetje gefrustreerd?

Heb je toch wel zelf zien aankomen.
Je gaat in bijna al jouw posts uit van je eigen grote gelijk en van je eigen boven gemiddelde intelligentie.
Tegelijkertijd haal je de anderen naar beneden, of doe je hier toch verschrikkelijk je best voor.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 aug 2011 18:10

En zo ook nu weer. Je maakt (Swoosh) het veel groter dan het imho daadwerkelijk is. Ik mis alleen de link met de Kennedy assasin. Klinkt wellicht lullig maar jij maakt het zo groot.
Alsof er een samenzwering is vanuit Sanoma/Fiets e.d. teneinde posts met correcte informatie te weren/bannen. Je schat jezelf nu wel erg hoog in en profileert jezelf als een martelaar. Beetje boel 'over the top'.

Dit alles is niet via posts uit te vechten ben ik bang aangezien het dan een over en weer gooien van verwijten zal zijn waarbij zowel jij als de Mods beantwoorden wat zoals uitkomt.

Begrijp me niet verkeerd Swoosh. Ik flame niet naar jou toe maar vind wel dat je wat erg verg gaat in alles. Ja, je posts zijn soms erg belerend en komen soms niet zo aardig over. Mij boeit het niet bijsterveel en ik negeer de desbetreffende post dan.
Je kunt nog zoveel gelijk hebben qua inhoud maar zo werkt het niet altijd als de manier van brengen niet zo aardig is. Geloof me, ik kan het weten. Ik kan ook soms kort door de bocht komen maar heb dat in de loop van de jaren toch wel geprobeerd bij te schaven.
Ik zeg niet dat iedereen elkaar met fluwelen handschoentjes moet aanpakken, zeker niet en de waarheid mag best wel gezegd mits onderbouwd met feiten.

Zoals met vele dingen zal de waarheid wel ergens in het midden liggen.

Ik vraag me toch wel af waar je de wetenschap vandaan hebt dat jouw post alhier op het Forum jouw eigendom zijn. Je stelt je niet erg open op als je eist en zegt dat dingen jouw recht en de Mods hun plicht is.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 20 aug 2011 18:26

snap dat je boos bent, maar ik vind deze ban wel terecht.
ik weet niet of je een waarschuwing hebt gehad, zo niet was dat een betere stap van de mods geweest dan gelijk een ban.

Ik hoop dat deze ban van jou account ( niet dat ik tegen je ben hoor ) ook een waarschuwing is voor andere forumleden.
tegenwoordig worden steeds meer mensen afgezeken etc, dat is toch niet normaal meer, en er zijn mensen die er gekwetst mee worden.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 20 aug 2011 19:01

Wat een gedoe stap op je fiets rijd lekker je kop leg en nem een goed glas wijn

Er zijn belangrijkere dingen in het lven

Succes
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 20 aug 2011 20:46

hm2694 schreef:Wat een gedoe stap op je fiets rijd lekker je kop leg en nem een goed glas wijn

Er zijn belangrijkere dingen in het lven

Succes
+1
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 20 aug 2011 21:08

ff een gekke vraag? Hoe kan iemand die geBANNED is een post posten?!?! :-S

Of ik kan het mis hebben ;)

Swoosh, ik vind dat je wel erg overdreven reageert op een en ander, het is maar een forum hoor, geen leven of dood!! ;) Hopelijk heb je je kop weer wat leeg kunnen fietsen, tot 2 september dan maar!

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16412
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 20 aug 2011 21:21

Met een nieuwe account zelfde naam met een komma achter.
En dan wat knippen en plakken.
I know myself like no one else
Nothing to defend

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 20 aug 2011 21:34

swoosh, schreef:Nu jullie besloten hebben tot een ban, wil ik dat jullie mijn account deleten en alle bijbehorende posts die ik op mijn gebruikersnaam heb staan. Mijn posts zijn mijn eigendom en ik wil geen relatie met mijn persoon tot dit leugenachtige forum meer hebben. Ik eis dat al mijn informatie uit jullie databases gedelete wordt. Dat is mijn recht en jullie plicht.

Het verwijderen van de genoemde gegevens uit de betreffende databases dient te geschieden binnen de redelijke termijn van 8 werkdagen.

# einde van deze mededeling
Elke juridische basis voor zo'n eis ontbreekt maar dat weet je zelf uiteraard ook wel (en is inderdaad een uiting van frustratie). Je post op een forum zijn géén "eigendom" en als ze dat al waren, wie is dan de rechtspersoon "swoosh" wiens eigendomsrecht geschonden is :roll:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 20 aug 2011 22:29

Kansloos!

404
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2011 23:13

404 20 aug 2011 23:20

Het is jammer dat Fiets zo hypocriet is telkens mijn account wat ik specifiek aanmaak om alleen maar te communiceren over dit onderwerp. Ze heeft het mij onmogelijk gemaakt op dit forum maar maakt ook elke vorm van normale communicatie expres kreupel. Dit is nu het 4e account. Al de 3 voorgaande zijn gebanned. Terwijl ik alleen maar het hoognodige wil communiceren en geen misbruik wil maken. Wat een onvermogen straalt dat toch uit.



Beste Timo net als de anderen hier hebben jullie allemaal wel wat te mauwen maar niemand gaat echt in op wat er werkelijk speelt, typerend en treffend voor het huidige niveau van het forum.
De een murmelt over conspiracies en gaat met dat zelfverzonnen idee aan de haal. Hey sorry hoor dat is niet wat IK schreef. De ander schrijft dat er belangrijker dingen zijn en ik maar dwaas op de fiets moet gaan zitten en me afteraf bedrinken. Huh? Jij weet pas met problematiek om te gaan. Kortom het is weer volop visieloos gemurmel. Ik heb niets meer met dit forum. De kwaliteit is te laag. Van zowel het beheer, de moderatie als ook de posts en ideeëngoed van mijn fellow gebruikers op het forum. Ze zeggen Like attracts Like, en dat zie je hier ook weer. Dit niveau is niet het mijne, ik ga voor een trapje of zes hoger. Wat hier allemaal gebeurt, is in mijn ogen een gruwel. Het plaatje in mijn hoofd van hoe een forum als dit eruit zou moeten zien is ver ver af van wat ik hier vind. Dat jullie dat plaatje niet zien zegt al iets maar dat jullie niets begrijpen van wat ik schrijf is frustrerend maar helaas bevestigend.

Hoe succesvol een forum is of functioneert, kun je meten. Professionals meten dingen.
Organisatie, Informatiebeheer als wel Servicemanagement en ook Communicatie zijn vakgebieden waar de meesten hier waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebben of hoe dat in praktijk te brengen..



Maar ik zal nog even antwoorden op wat je schreef Timo.
Gelijk ook natuurlijk voor Fiets goed om even op te nemen en te overdenken.

Er zit natuurlijk gewoon auteursrecht op mijn postings.
(Mijn forumnaam is terug te leiden naar een persoon en zodoende zit er gewoon auteursrecht op mijn bijdragen).
Ik heb de postings gedaan in de hoedanigheid dat er normaal met mijn teksten omgegaan zou worden. Dit lag in de redelijkheid der verwachting wat je van een forum van achter een magazine mag verwachten. Temeer omdat Sanoma op haar website claimt dat ze open, eerlijk, transparant zijn. Ik heb mijn bijdragen hier te goeder trouw gedaan om andere menden belangeloos te helpen, zonder enig eigen gewin.

Er wordt echter niet naar behoren met mijn bijdragen omgegaan. Mijn posts worden bekritiseerd en belachelijk gemaakt. Men doet aan context vervalsing en het beheer gaat daar niet op in sterker nog die doen gewoon mee. Ik word als een leugenaar afgeschilderd en iemand die niet op correcte wijze omgaat met anderen. Mijn posts worden respectloos genoemd en mensen verkrachten mijn woorden. Ze zetten ze in een andere setting dan bedoeld en gedaan.Zelfs als ik de moiete neem herhaalderlijk er op te wijzen dat men niet naar woorden aleen moet kijken maar naar de hoedanigheid ze zijn geschreven. Het beheer beschermd de werkelijke waarde van mijn woorden niet. Ze gaat ook niet in tegen de mensen die mij nodeloos persoonlijk aanvallen. Mij persoonlijk aanvallen ipv mijn ideeën en visies. OMDAT Fiets mij banned, een bewuste keuze, ben ik niet langer in staat die verkeerde uitleg te bestrijden en te weerleggen zodat ik geen enkele kans heb noch krijg om mijn naam van smet vrij te houden. Je kunt niet iemand zo maar bannen van een forum zonder duidelijke gronden en dat is wat men hier doet. Men ontzegt mij de toegang goed hoor. De relatie is nu zodanig verstoord dat een normale aanwezigheid van mijn persoon niet meer op normale wijze kan plaatsvinden. Dit lijkt mij meer dan genoeg reden te eisen mijn posts en alle andere relevante informatie betreffende mijn persoon uit de databases te verwijderen.

Misschien dat jullie allemaal gewoon over je heen laten lopen maar ik niet.
Als men niet aan mijn eisen wil voldoen en mij negeert, dan zijn er nog verschillende mogelijkheden.
Te denken valt aan juridische stappen die er voor zorgen dat mijn informatie wordt verwijderd maar ook bijvoorbeeld het fysiek lamleggen van site en servers is een optie. Ik zal dan mijn uiterste best gaan doen om de naam Fiets door het slijk te halen en aan de schandpaal te nagelen en dwarsbomen waar ik kan. Maar laten we niet vooruit lopen op zaken.

Swoosh

# einde bericht

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 20 aug 2011 23:34

404 schreef:Er zit natuurlijk gewoon auteursrecht op mijn postings.
Euh, nee. Het verrast mij dat je dat niet snapt. Je hebt het namelijk zelf gepost, dwz gepubliceerd in dit forum.Het komt er concreet op neer dat je door op "bevestig" te klikken Sanoma toestemming hebt gegeven om je berichten te publiceren en dat kun je niet ongedaan maken door je op je "auteursrecht" te beroepen. Net zoals je niet na een tijdje enkel op basis van je auteursrecht opeens kan gaan eisen dat een boek dat je hebt geschreven door de uitgever weer uit de winkels wordt gehaald.

Maar goed, succes verder met je kruistocht. Slaap er een nachtje over dan ben je je frustratie vast al grotendeels kwijt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gesloten