!@$&*!!!
En hoppa, wederom wordt een kritisch topic op slot geknald. Onder het motto dat alles er wel over gezegd is. Dat kan zo zijn, maar in dat geval bloedt het topic vanzelf wel dood.
Inderdaad, dit forum vergelijken met Nazi praktijken gaat nergens over. Maar je zou bijna denken dat 'Stalinistisch' wel past. Bah!
Inderdaad, dit forum vergelijken met Nazi praktijken gaat nergens over. Maar je zou bijna denken dat 'Stalinistisch' wel past. Bah!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Waar je je al niet druk over kan maken!
-
- Forum-lid
Ben ik helemaal met 53x11 eens, ondanks dat dit topic waarschijnlijk ook wel weer gaat worden gesloten.
Het begint inderdaad wel heel veel censuur te krijgen sinds dit nieuwe forum er is. Vroeger werden zo'n beetje alleen de verkooptopic's gesloten, die niet aan de regels voldeden.
De reden kan toch niet zijn dat je daardoor een overzichtelijke forum krijgt, omdat wanneer je alle topic's waar kritiek in wordt geleverd, of waar niet in wordt gediscussieerd zoals de moderators graag zouden willen zien maar direct dicht wordt gegooid. Daarmee vervuil je het forum alleen maar meer mee omdat daardoor weer nieuwe topic's met pure kritiek worden geopend.
Het begint inderdaad wel heel veel censuur te krijgen sinds dit nieuwe forum er is. Vroeger werden zo'n beetje alleen de verkooptopic's gesloten, die niet aan de regels voldeden.
De reden kan toch niet zijn dat je daardoor een overzichtelijke forum krijgt, omdat wanneer je alle topic's waar kritiek in wordt geleverd, of waar niet in wordt gediscussieerd zoals de moderators graag zouden willen zien maar direct dicht wordt gegooid. Daarmee vervuil je het forum alleen maar meer mee omdat daardoor weer nieuwe topic's met pure kritiek worden geopend.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 14:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Is het nu al censuur als een topic gesloten wordt waarin mensen vijf pagina's lang blijven doorzanikken over een beslissing van een moderator terwijl dat topic al een voortzetting was van een ander topic waarin ook al werd doorgezanikt over die beslissing? En daar dan nu een derde topic over beginnen om weer oneindig door te kunnen mekkeren. Get a life, of beter, als het hier zo'n verschrikkelijke dictatuur is waarom kom je hier dan nog? Er bestaat een ruim aanbod aan andere Nederlandstalige fietsforums.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
+1. Democratie is dat de machthebbers bepalen op wie wij mogen stemmen of waarover wij mogen praten.53x11 schreef:En hoppa, wederom wordt een kritisch topic op slot geknald. Onder het motto dat alles er wel over gezegd is. Dat kan zo zijn, maar in dat geval bloedt het topic vanzelf wel dood.
What makes the boat go faster?
Jeez, wat the hell willen jullie dan? Dat over elke beslissing van moderators eindeloos in pagina's lange topics mag worden doorgemekkerd omdat een aantal forumleden zich nu eenmaal categorisch niet willen neerleggen bij welke beslissing dan ook? "Democratie", hou toch op, een forum is geen democratie en zal het ook ooit worden. Leer ermee leven. Mods zijn er om beslissingen te nemen en dat gaat niet als alles eerst de goedkeuring moet krijgen van elk forumlid met een grote mond
fietsen doe ik net als een prof,
-
- Forum-lid HC
Ja, zolang forumleden het belangrijk vinden om er over te discussiëren dan moet het topic open blijven. Mijn inziens is een forum er voor en door leden waarbij de mods eea reguleren om het forum leesbaar te houden. Daarnaast hoeven de mods in hun rol als mod niet mee discussiëren als ze dat niet willen.
What makes the boat go faster?
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 14:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Alsjeblieft zeg. We sluiten een topic waarin het al pagina's lang alleen gaat over wie er vindt dat hij gelijk heeft, waarin de verschillende meningen geen stap dichter bij elkaar komen en waarin we om het compleet te maken nog even worden beticht van nazipraktijken! En jij gaat daar een potje moeilijk over doen? Stalinistisch? Kom op, het gaat hier gezellig over fietsen....tenminste, daar zou het over moeten gaan.53x11 schreef:En hoppa, wederom wordt een kritisch topic op slot geknald. Onder het motto dat alles er wel over gezegd is. Dat kan zo zijn, maar in dat geval bloedt het topic vanzelf wel dood.
Ondanks onze ellenlange discussie per pb lijk je niet te willen of kunnen accepteren dat het forumbeheer niet door jou gevoerd wordt. Het is me duidelijk dat je je niet kunt vinden in dat beleid. Geen probleem, ik weet dat we het niet iedereen naar de zin kunnen maken, maar het beleid gaat niet veranderen. We hebben hier duizenden tevreden gebruikers, daaruit concludeer ik voorzichtig dat het zo slecht nog niet gaat.
Lijkt het jou ook niet beter om een forum te zoeken waar de beheerders wel bereid zijn zich aan jouw gedragscode aan te passen? Dat scheelt jou, maar ook ons, een heleboel ergernis.
Ik begrijp dat dit misschien erg onaardig overkomt, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand die het hier kennelijk zo vervelend vind maar blijft hangen en continue dezelfde argumenten blijft herhalen.
Eigenlijk vind ik het zelfs een beetje onbeleefd. Mag ik het vergelijken met iemand die iedere maandag opnieuw bij de bakker naar binnen gaat om te roepen dat hij zijn brood zo smerig vindt? Dat doe je toch ook niet? Dan ga je gewoon naar een andere bakker.
Curieus. Dus jij quote een bericht, reageert er vervolgens op, en sluit direct het betreffende topic af. Gezellig. Geen weerwoord gewenst kennelijk. Maar geloof me, er zijn nog altijd tal van opmerkingen/vragen waar forumbeheer niet (inhoudelijk) op gereageerd heeft. En dat zijn ze uiteraard niet verplicht, het is immers hun speeltje met hun spelregels, zo heb ik inmiddels begrepen.freerider schreef:Daar heb ik op gereageerd, excuses aangeboden en volgens mij een legitieme reden aangegeven...buzz schreef:[...]
Maar is het dan ook niet een beetje respectloos als een forumbeheerder niet of nauwelijks reageert op vragen/opmerkingen in zijn/haar forumbeheerrubriek?
Bij deze sluit ik het onderwerp fdegrove, en daarmee dit topic af. Wat mij betreft hebben we duidelijk gemaakt hoe wij hierin staan en iedereen heeft de mogelijkheid gehad zijn mening te spuien.
Mag ik het dan vergelijken met een stamkroeg? Je weet wel, zo'n sfeervolle locatie waar je met enige regelmaat een aantal leuke vrienden/vriendinnen ontmoet. Beetje vervelend is alleen dat de barkeeper niet zo snel reageert als je wat bestelt, en dat hij de kroeg soms (ver) voor sluitingstijd op slot gooit. Maar over het algemeen kunnen we daar best mee leven, hoor. Bovendien werkt hij er maar sporadisch.freerider schreef:[...]
Lijkt het jou ook niet beter om een forum te zoeken waar de beheerders wel bereid zijn zich aan jouw gedragscode aan te passen...?
Mag ik het vergelijken met iemand die iedere maandag opnieuw bij de bakker naar binnen gaat om te roepen dat hij zijn brood zo smerig vindt? Dat doe je toch ook niet? Dan ga je gewoon naar een andere bakker.