Mooie winkel omgeving Eindhoven?
+1
-
- Forum-lid HC
Knoops in Mierlo en Cycletrend in Nuenen. Knoops heeft de mooiste en meest uitgebreide winkel in de omgeving maar Cycletrend is een goede tweede.
Daarnaast heb je nog v.Katwijk in Waalre en iets verder weg Wielershop Achel van Hans Daams te Achel(Belgie, net over de grens bij Valkenswaard). Voor alle winkels geldt, deskundig advies, kunnen je goed op de fiets zetten.
Daarnaast heb je nog v.Katwijk in Waalre en iets verder weg Wielershop Achel van Hans Daams te Achel(Belgie, net over de grens bij Valkenswaard). Voor alle winkels geldt, deskundig advies, kunnen je goed op de fiets zetten.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik vind Knoops ook een mooie zaak, maar........belachelijk duur als je het mij vraagt.
Voor de klant die niet op een honderdje meer of minder hoeft te kijken is het een mooie winkel.
Voor de klant die niet op een honderdje meer of minder hoeft te kijken is het een mooie winkel.
+1scottpch schreef:Knoops in Mierlo en Cycletrend in Nuenen. Knoops heeft de mooiste en meest uitgebreide winkel in de omgeving maar Cycletrend is een goede tweede.
* Knoops; mooie(grote) collectie> Look, Colnago, Cannondale, Bianch, Assos
John is een fijne man voor uitleg en neemt de tijd voor je.
* van Katwijk; kleinere collectie> o.a. Pinarello. Jan is een vakman (ligt wel aan de dag hoe je door Jan wordt geholpen)
* Wielershop Achel; (grote) mooie collectie> o.a. Colnago, Pinarello, BMC, Assos.
Hans is een integere man met alle tijd voor je.
Kijk op hun site of jouw smaak van merken aanwezig zijn.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
- Forum-lid HC
Allemaal hanteren ze pittige prijzen, de service bij bv Knoops is ook uit de kunst, ze lossen het zeer vaak op in het voordeel van de klant( lees altijd). Ook goede sleutelaars bij Knoops met Peet en z'n collega's. Bij Jan v.Katwijk is het inderdaad hoe zijn pet staat die dag. Heb trouwens gehoord dat Alain zijn zaak op termijn gaat overnemen. Hij heeft de merken Stevens, Pinarello,Derosa, Bianchi. Ook Hans Daams is een vakman, een fijne vent om zaken mee te doen, hij heeft ook Scott in zijn collectie.
Cycletrend heeft de merken Scott, Stevens, Cube Trek,Principia, Vannicholas. Je wordt daar ook goed geholpen door Henry(voorheen Bikelife) Ralph en met Erik een voortreffelijke monteur in dienst.
Cycletrend heeft de merken Scott, Stevens, Cube Trek,Principia, Vannicholas. Je wordt daar ook goed geholpen door Henry(voorheen Bikelife) Ralph en met Erik een voortreffelijke monteur in dienst.
Lierop ligt eigenlijk vlak achter Mierlo. Hier is Bikeservice Lierop te vinden van Heinz v/d Schouw. Mooie zaak met Basso, Fondriest, Dedacciai, Somec en Paletti. En Trek.
Lees ik nou; Annabel Scorcese, Isabella Rossellini, Marissa Tomei, Claudia Cardinale, Sophia Lorenfarelli schreef:Lierop ligt eigenlijk vlak achter Mierlo. Hier is Bikeservice Lierop te vinden van Heinz v/d Schouw. Mooie zaak met Basso, Fondriest, Dedacciai, Somec en Paletti. En Trek.
En Arnold Schwarzenegger?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Jij kunt lezen.
Mooie metaforen.
Mooie metaforen.
- ophetkantje
- Forum-lid
Knoops hele mooie winkel waar heel veel te zien is. Heinz van der Schouw hele mooie spullen wat kleiner maar zeker de moeite waard. Ook cycletrend is gewoon een mooie goeie zaak. In Helmond zit ook nog de hier aanwezige mtbfool (Jan van Dijk) met vooral Moozes, ook zeker het aanzien waard. Azzuri Waalre ken ik niet zo, wielershop Achel heeft ook vaak nog wel wat moois. Tot nu toe niet genoemd maar in mijn ogen toch wel aardig en Peter Heerings, ook sponsor van meerdere clubs in de regio.
edit: type-o's
edit: type-o's
Ach, ik zeg ook maar wat