Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

RacingRalph stelt zich voor!

RacingRalph
Forum-lid

RacingRalph 20 sep 2011 22:09

Hoi fietssportievelingen,

Hier op dit forum terecht gekomen om eens een kijkje te nemen of er meerdere fietsgekken in en om Roosendaal te vinden zijn. Zelf nu 26 jaar oud en helemaal verslaafd aan alles wat met fietsen te maken heeft, Eerst enkele nieuwe mountainbike's gekocht waarna uiteindelijk een zelfbouw project is begonnen. Als mtb heb ik nu een Ghost RT 5700 custom, onderstaand wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan natuurlijk nog de racefiets. Ik heb een Bianchi via Nirone 7, is met Sora afgemonteerd en 105 pedalen, als wielsetje heb ik gekozen voor Fulcrum Racing 7's bevallen tot op heden goed voor de lange km's. Tik bijna zo'n 9000km op een jaar aan met gecombineerd mtb/racer. Onderstaand weer wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder hou ik eea bij op mijn eigen site, http://www.webklik.nl/rosevalleybikers en hoop zo met nog meer fietsers (racer danwel mtb) in contact te komen om lekker rondjes te rijden binnen en buiten nederland.

Groetjes Ralph

RacingRalph
Forum-lid

RacingRalph 21 sep 2011 23:12

Bijna 80 keer bekeken en niemand die iets zegt? Ik begin bijna echt te geloven dat mtb'ers elkaar meer te zeggen hebben dan wegrenners.....

farelli
Forum-lid

farelli 21 sep 2011 23:50

In 'n uurtje? Er zijn hier nu eenmaal meer lezers dan reageerders.
Je hebt misschien wel een punt. In het bos wordt vlgs mij vaker wat gezegd dan op de weg. Maar hoe dat dan komt?
Verder welkom hier. En met jouw directheid denk ik dat er wel reacties gaan komen op je inbreng. ;)
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

eelcoz

eelcoz 21 sep 2011 23:52

.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 21 sep 2011 23:59

farelli schreef:In 'n uurtje?
Hehe...je bedoelt zeker één dag + een uurtje ;)

Ook ik was gisteren 'lezer', nu maar even een reactie.

Mooi spul RacingRalph (da's toch die band van Schwalbe?) en welkom op dit leuke forum.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

farelli
Forum-lid

farelli 22 sep 2011 07:37

Oops, time flies.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

RacingRalph
Forum-lid

RacingRalph 22 sep 2011 08:01

farelli schreef:In 'n uurtje? Er zijn hier nu eenmaal meer lezers dan reageerders.
Je hebt misschien wel een punt. In het bos wordt vlgs mij vaker wat gezegd dan op de weg. Maar hoe dat dan komt?
Verder welkom hier. En met jouw directheid denk ik dat er wel reacties gaan komen op je inbreng. ;)
Ja dat is echt gek, ik vind beide echt super leuk maar mtb'ers hebben volgens mij gewoon een minder hoge drempel om te praten ofzo? Eigenlijk is dat kul want een mtb'er is vaak ook een racer en andersom, althans ik heb beide. Mysterie!
eelcoz schreef:Ok, zal ik dan maar: Mooie Bianchi!! Alleen wat staat dat stuur in een rare stand, rijdt dat nu lekker?
Ik ben een lange draak, meet 1,98 mtr en heb een 63cm frame, ik heb de nok naar boven gezet en een spacer naar beneden, vind hem dan lekker zitten ipv oversportief, wat zou jij aanraden? Bedankt voor je reactie overigens!

RacingRalph
Forum-lid

RacingRalph 22 sep 2011 08:02

plantagenet schreef:
farelli schreef:In 'n uurtje?
Hehe...je bedoelt zeker één dag + een uurtje ;)

Ook ik was gisteren 'lezer', nu maar even een reactie.

Mooi spul RacingRalph (da's toch die band van Schwalbe?) en welkom op dit leuke forum.
You're right, ff geleend van Schwalbe!

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 22 sep 2011 23:37

RacingRalph schreef:
eelcoz schreef:Ok, zal ik dan maar: Mooie Bianchi!! Alleen wat staat dat stuur in een rare stand, rijdt dat nu lekker?
Ik ben een lange draak, meet 1,98 mtr en heb een 63cm frame, ik heb de nok naar boven gezet en een spacer naar beneden, vind hem dan lekker zitten ipv oversportief, wat zou jij aanraden? Bedankt voor je reactie overigens!
Idem voor mij (zowel lengte, framemaat als stuurpen). Ook ik heb dus de stuurpen omhoog staan en dat geeft een (voor mij) betere fietshouding.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Plaats reactie