Hallo
na de racefiets wil ik ook een mountainbike aanschaffen. Nu kan ik een leuk merida matts frame kopen en wil hier een leuk opbouwproject van gaan maken om ook technische ervaring op te doen. Mijn vraag is wat een reeele kostenindicatie is voor opbouw met gemiddelde onderdelen.
grt patrick
kosten opbouw
-
- Forum-lid
'aan het material kan het niet liggen '
Dat kan je toch ook zelf wel uitrekenen? Kosten groep + kosten gereedschap. ff een middagje googlen. Als je ook een vlakfrees en balhoofdpers gaat aanschaffen wordt het een duur grapje, anders ben je met 200E voor redelijk goede tools wel klaar (+90E als je een momentsleutel koopt)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
ligt er aan op welk niveau je de fiets wil afmonteren
extra gereedschap: bb kost 12,95
crancktrekker: 4 euro
cassettegedoe: 20 euro -2 tools-
maar dan: cranckset, pedalen, enz. een opgebouwde is veel goedkoper dan jij budgettair gaat benutten als beginner met een zelf opgebouwde
daarbij is het nog lastig om een frame te beoordelen waar je niet op kan fietsen: risico'tje
suc^!
extra gereedschap: bb kost 12,95
crancktrekker: 4 euro
cassettegedoe: 20 euro -2 tools-
maar dan: cranckset, pedalen, enz. een opgebouwde is veel goedkoper dan jij budgettair gaat benutten als beginner met een zelf opgebouwde
daarbij is het nog lastig om een frame te beoordelen waar je niet op kan fietsen: risico'tje
suc^!
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;