Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
oud frame 54cm voor nop
-
- Forum-lid
- Contact
Gratis af te halen frame van onbekend merk. Wel een goed frame geweest in zijn tijd aangezien het geheel in elkaar is gezet met Nervex lugs. Het lakwerk verkeerd in redelijke staat en is een keer opnieuw gedaan. De decalls zijn zeker niet origineel. Horizontale dropouts.
By null at 2010-07-09
By null at 2010-07-09
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets
-
- Forum-lid
- Contact
excuseer is inderdaad een kleiner frame, De hele dag in garage aan het opruimen en heb wat framematen door elkaar gehaald. Stom het is een 54cm c-t topic aangepast.
Het is indedaad geen Concorde. Het is een frame van begin 70 misschien zelfs jaren 60. Kabels lopen ook over het bracket.
Het is indedaad geen Concorde. Het is een frame van begin 70 misschien zelfs jaren 60. Kabels lopen ook over het bracket.
-
- Forum-lid
waar ?
Veel fietsplezier.
-
- Forum-lid
- Contact
Zijn er meer met interesse dus eerste pm terug. De zadelpen zit er los in keurig met montagepasta. De originele vork heb ik ook nog dus die zit er ook bij met de stuurpen en het stuur (gegraveerd stuur met gravure rood ingekleurd)
-
- Forum-lid
- Contact
Klopt helemaal, Frame is gereserveerd voor Marcello. Iedereen dank voor de vele pm's. Ik wist niet dat er zoveel interesse voor was )