Hoi allemaal,
sinds kort ben ik in het bezit van een Tacx Flow. Er zit dus geen borstband bij om de hartslag te meten.
Kan ik in principe mijn borstband gebruiken van Sigma?
Of moet ik een borstband kopen van Tacx? Ik weet niet eens of er wel van Tacx te krijgen zijn.
bvd
Borstband Tacx Flow
Ik gebruik zelf de hartslagmeters geleverd bij een set met horloge van de Decathlon voor de Flow (ruim 2,5 jaar oud). Deze functioneren prima.sinds kort ben ik in het bezit van een Tacx Flow. Er zit dus geen borstband bij om de hartslag te meten.
Kan ik in principe mijn borstband gebruiken van Sigma?
Of moet ik een borstband kopen van Tacx? Ik weet niet eens of er wel van Tacx te krijgen zijn.
Dit werd verkocht onder de merknamen Aptonia en Geonaute voor rond 20 euro per set. Het model werkt met analoog signaal zonder codering op basis van Polar protocol. Het lijkt precies op de Polar T31.
Met vriendelijke groet,
Ron
Opgeven is geen optie
- jeroenkuiper
- Forum-lid
http://www.futurumshop.nl/product/90300 ... loog.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
die kan het zowieso doen... ik gebruik altijd de band van mijn polar CS100 set en die werkt ook... alleen laatst even getest en simultaan de flow computer en de polar aangehad maar tijdens het fietsen gaf de flow een hogere hartslag aan tov de polar....dus wie moet je nu vertrouwen???
was alleen tijdens het fietsen, onder rust was de hartslag wel gelijk...
die kan het zowieso doen... ik gebruik altijd de band van mijn polar CS100 set en die werkt ook... alleen laatst even getest en simultaan de flow computer en de polar aangehad maar tijdens het fietsen gaf de flow een hogere hartslag aan tov de polar....dus wie moet je nu vertrouwen???
was alleen tijdens het fietsen, onder rust was de hartslag wel gelijk...