Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gir's Bikes

neel
Forum-lid

Gebruikersavatar neel 20 okt 2011 10:20

Heeft iemand toevallig ervaring met Gir's Bikes uit Frankrijk.
Zag e.e.a. op Bikemotion en met name het verstelbare bottombracket BB3 is apart!
Heeft het verstelbare bottombracket nu echt zo veel voordelen? Hellinghoek zadelbuis wijzigt hierdoor van 71°-76° en hierdoor ook de zadel-stuurpositie.
Verder hebben ze een aantal mooie frames, met name de G-Star S.
Afbeelding
Afbeelding

thestudent
Forum-lid HC

Gebruikersavatar thestudent 20 okt 2011 10:39

Het maakt het in ieder geval mogelijk om de zitbuishoek zodaning te veranderen dat ook een behoorlijke TT houding mogelijk wordt op hetzelfde frame. In principe is het vrij simpel. De bracketbuis is ovaal en daarin leg je weer een buis met normale bb30 lagers. Deze verschuif je door alu of carbon inzetstukken. Het ziet er op zich goed uit. Verder had ik het nog niet eerder gezien.

Het meest brilliante is nog gewoon de "made in brain" sticker op het frame.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

roy1975
Forum-lid

roy1975 20 okt 2011 13:01

Toen ik in frankrijk was bij de Mont ventoux daar zit een fietsen zaak die deze verkoopt erg mooie fietsen voor een redelijke prijs.
Ik wilde er toen een aanschraffen maar hadden mijn maat niet en zou toen wel uit parijs kunnen komen maar daar kon ik niet op wachten.
Maar nu zijn ze dus eindellijk winkels of verdelers te zoeken in de BNL.

Even afwachten waar ze die gaan vinden.

marchisiocorsa
Forum-lid

marchisiocorsa 20 okt 2011 16:04

De importeur/agent is zwaar ziek geworden vlak nadat hij het merk in nederland heeft geintroduceerd.

Nu willen ze de achterstand in gaan halen.

Liersen wielersport in Eemnes is een van hun dealers (hb je gelijk ook een dealer die meer uit race dan uit de gebruiksfiets haalt).
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look

Plaats reactie