Even iets vragen.
Pas een mountainbike gekocht om mee te kunnen beginnen,dus iets onder de 800 Euro.
Heb er veel plezier mee.
Heb nog geen echte sportkleding aangeschaft.
Maar krijg vaak toch wel pijn aan mijn bil en wat daar nog bij zit.
De vraag in deze is, komt dat omdat ik geen wielrenbroek draag/aan heb of heeft dat te maken met mijn zadel, die toch niet echt hard is..
Als ik antwoord krijg kan ik besluiten wat ik aan moet schaffen om dit te verhelpen
Bij voorbaat dank voor advies
Advies gevraagd door beginnend ATB fietser
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dank je, dat lijkt me duidelijk
Groeten Jan Willem Bob
Groeten Jan Willem Bob
als het met fietsbroek nog steeds pijnlijk is dat ben of erg gevoelig voor zadelpijn (dat gaat over trouwens) of je zadel staat iets te hoog: komt minder vaak voor als te laag maar toch
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
.Jan Willem BoB schreef:Even iets vragen.
Pas een mountainbike gekocht om mee te kunnen beginnen,dus iets onder de 800 Euro.
Heb er veel plezier mee.
Heb nog geen echte sportkleding aangeschaft.
Maar krijg vaak toch wel pijn aan mijn bil en wat daar nog bij zit.
De vraag in deze is, komt dat omdat ik geen wielrenbroek draag/aan heb of heeft dat te maken met mijn zadel, die toch niet echt hard is..
Als ik antwoord krijg kan ik besluiten wat ik aan moet schaffen om dit te verhelpen
Bij voorbaat dank voor advies
Ik demk dat het geen kwaad kan om een broek met zeem aan te schaffen. Dan zal je snel genoeg merken hoeveel beter dit fietst. Uiteindelijk wil je niet meer zonder
-
- Forum-lid
koop gelijk wat sudocreme
op een waterfiets kom je ook vooruit
-
- Forum-lid HC
Zo ben ik ook begonnen 15 jaar geleden, MTB met een trainingsbroek, omdat ik een fietsbroek maar gek vond haha.
Dat went overigens........
Dat went overigens........