sidi 2012
- leocuypers
- Forum-lid
Ik zie dat Sidi voor 2012 de duurdere modelen flink onderhande heeft genomen.
echter van de goedkopere modellen (sidi zephyr) zie ik tot nu toe voor 2012 geen wijzigingen
Weet iemand of deze goedkopere modellen ook worden vernieuwd en hoe deze eruit gaan zien?
Als ze niet wijzigen koop ik gewoon een model 2011 in de aanbieding.
Het gaat om dit model
http://www.sport44.com/sidi-zephyr-blac ... white.html" onclick="window.open(this.href);return false;
echter van de goedkopere modellen (sidi zephyr) zie ik tot nu toe voor 2012 geen wijzigingen
Weet iemand of deze goedkopere modellen ook worden vernieuwd en hoe deze eruit gaan zien?
Als ze niet wijzigen koop ik gewoon een model 2011 in de aanbieding.
Het gaat om dit model
http://www.sport44.com/sidi-zephyr-blac ... white.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- leocuypers
- Forum-lid
Ik heb deze ook al weer een jaar of 6 en zijn nu echt op, vandaar dat ik op zoek ben naar dezelfde,kevke86 schreef:zowiezo super schoen, rij er zelf ook mee en rijd best lekker!
Maar misschien dat ze voor 2012 wat meer kleur hebben.
- ophetkantje
- Forum-lid
Die nieuwe ergo 3 zorgen wer wel voro dat er op veel plaatsen hele mooie koopjes te halen zijn voor de ergo 2, wat ik toch echt een geweldige schoen vind. Ik heb mijn slag al geslagen.
Ach, ik zeg ook maar wat
- ophetkantje
- Forum-lid
Waar ik ze gehaald heb was mijn paar het laatste paar. Maar Bijv bij Hopmans zag ik ook een mooie prijs en ook Salden heeft een aantal paren (gehad) tegen een aantrekkelijke prijs.
Ach, ik zeg ook maar wat
Mavic's zijn anders ook belachelijk duur geworden. Daarnaast zijn deze wel een stuk breder bij de voorvoet dus kun je dit m.i. niet zomaar zeggen. Maar als we het over puur mooie schoenen gaan hebben gooi ik er maar de PI octane sl III inJarnoV20 schreef:De prijzen van de ergo 3 gaan nergens over, 1 keer vallen en je hebt geen schoen meer over.
Ik ga dan maar voor de mavic's of specialized.
Vind die PI's eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Fietsschoenen zijn over het algemeen sowieso lelijk. Het zijn soms net kermisattracties. Zelf rijd ik rond op Sidi Genius 6.6, maar om nou te zeggen dat ik ze mooi vind? Nee, voor fietsschoenen zijn ze wel aardig, maar plak er een normale zool onder en wandel ermee over straat en je wordt vierkant uitgelachen.BdK schreef:Mavic's zijn anders ook belachelijk duur geworden. Daarnaast zijn deze wel een stuk breder bij de voorvoet dus kun je dit m.i. niet zomaar zeggen. Maar als we het over puur mooie schoenen gaan hebben gooi ik er maar de PI octane sl III inJarnoV20 schreef:De prijzen van de ergo 3 gaan nergens over, 1 keer vallen en je hebt geen schoen meer over.
Ik ga dan maar voor de mavic's of specialized.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC