Alles over vakanties op én met de fiets

Dolomieten Marathon 2012

Gebruikersavatar
bigfloor
Forum-lid
Berichten: 1139
Lid geworden op: 14 apr 2008 19:16
Locatie: Hengelo

Gebruikersavatar bigfloor 18 nov 2011 10:19

Hoi,

Hoor net via email dat ik ben ingeloot voor de Dolomieten Marathon 2012 (http://www.maratona.it/en" onclick="window.open(this.href);return false;)
Is mijn eerste keer dat ik mee ga doen.
Iemand tips voor me ? slaap locaties enz ?

Alvast bedankt !
Laatst gewijzigd door bigfloor op 18 nov 2011 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Canyon Aeroad in 2XL: 2022 CF SLX, Ultimate in 3XL: CF SL 2018 EL & AL SLX (Tacx NEO)

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 18 nov 2011 10:23

Gefeliciteerd, het is een super leuke cyclo. Qua slapen: wil je in een pension of kamperen? Ik heb alleen ervaring met de laatste. Dat is leuk maar neem wel 2 slaapzakken mee want 's nachts kan het zeer koud zijn.

Gebruikersavatar
bigfloor
Forum-lid
Berichten: 1139
Lid geworden op: 14 apr 2008 19:16
Locatie: Hengelo

Gebruikersavatar bigfloor 18 nov 2011 10:25

Bedankt,
Slaap het liefts warm, zal dus een pension of hotel worden.
Canyon Aeroad in 2XL: 2022 CF SLX, Ultimate in 3XL: CF SL 2018 EL & AL SLX (Tacx NEO)

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1701
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 18 nov 2011 10:27

Ik zit er ook bij. Voor mij de eerste keer. Prachtig gebied, ik heb het afgelopen jaar daar een aantal dagen gefietst in de vakantie.
Ik combineer het met La Marmotte die een week later is.
Heb er nu al zin in.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 18 nov 2011 11:03

UItgeloot... (huil huil). Vrouwlief is wel ingeloot, dus ik ga sowieso een week of twee weken die kant op in Juli.

Zijn er mensen die alternatieve cyclo's in de buurt weten, rond de Dolomieten marathon? Dan wel het liefst in Oostenrijk/Zwitserland/Noord-Italië. De marmotte is te ver weg.

Was het in de afgelopen jaren ook mogelijk om startbewijzen te kopen van mensen die niet gingen? Hoe strikt zijn ze in Italië?

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1701
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 18 nov 2011 11:20

w0uter schreef:UItgeloot... (huil huil). Vrouwlief is wel ingeloot, dus ik ga sowieso een week of twee weken die kant op in Juli.

Zijn er mensen die alternatieve cyclo's in de buurt weten, rond de Dolomieten marathon? Dan wel het liefst in Oostenrijk/Zwitserland/Noord-Italië. De marmotte is te ver weg.

Was het in de afgelopen jaren ook mogelijk om startbewijzen te kopen van mensen die niet gingen? Hoe strikt zijn ze in Italië?
17 juni GF Sportful, zwaarste cyclo van Italië qua afstand en hoogtemeters, in 1 woord geweldig!

24 juni GF Giordana, met illustere namen als Gavia, Mortirolo en Santa Cristina als toetje, ook prachtig!

8 juli La Fausto Coppi, heb ik zelf geen ervaring mee, maar volgens de verhalen een hele mooie tocht. Het gebied is in ieder geval prachtig.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1701
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 18 nov 2011 11:24

w0uter schreef:Was het in de afgelopen jaren ook mogelijk om startbewijzen te kopen van mensen die niet gingen? Hoe strikt zijn ze in Italië?
Er bestaat een legendarisch verhaal van een Nederlandse renner die een startbewijs van een vrouw overnam en als tweede 'vrouw' eindigde. :D Daar waren ze toen niet zo blij mee en hij is geloof ik een jaar lang zijn licentie kwijtgeraakt oid.
Maar voor huis-, tuin- en keukenfietsers zal het wel meevallen hoor.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 18 nov 2011 11:53

w0uter schreef:UItgeloot... (huil huil). Vrouwlief is wel ingeloot, dus ik ga sowieso een week of twee weken die kant op in Juli.

Zijn er mensen die alternatieve cyclo's in de buurt weten, rond de Dolomieten marathon? Dan wel het liefst in Oostenrijk/Zwitserland/Noord-Italië. De marmotte is te ver weg.

Was het in de afgelopen jaren ook mogelijk om startbewijzen te kopen van mensen die niet gingen? Hoe strikt zijn ze in Italië?
DreiLanderGiro over de Stelvio is de week voor de DM.

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 18 nov 2011 16:23

Hmm, Dreilander klinkt wel erg goed. Zeker vanuit standplaats Merano of Lana.

Als er mensen zijn die nu al van plan zijn een been te breken: PM met maar even!

bert01
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 25 jun 2010 23:31

bert01 18 nov 2011 16:47

Herman_N schreef:
w0uter schreef:Was het in de afgelopen jaren ook mogelijk om startbewijzen te kopen van mensen die niet gingen? Hoe strikt zijn ze in Italië?
Er bestaat een legendarisch verhaal van een Nederlandse renner die een startbewijs van een vrouw overnam en als tweede 'vrouw' eindigde. :D Daar waren ze toen niet zo blij mee en hij is geloof ik een jaar lang zijn licentie kwijtgeraakt oid.
Maar voor huis-, tuin- en keukenfietsers zal het wel meevallen hoor.
Vorig jaar heb ik heel wat vrouwen met harige benen zien fietsen, dus het kan zeker. Er staat duidelijk in het reglement wat de mogelijke consequenties zijn, de kans is klein....

Zelf helaas met mn club uitgeloot, groep van 30 man/vrouw moet nu dus op zoek naar een alternatief.....

epotheker
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 23 feb 2009 15:15
Locatie: Lonneker

epotheker 18 nov 2011 19:46

Shit.......ook ingeloot....nu nog even 10 kg afvallen.....

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1173
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 18 nov 2011 20:46

epotheker schreef:Shit.......ook ingeloot....nu nog even 10 kg afvallen.....
Jij doet ook mee? Laat die 10kg maar lekker zitten, wil je wel voorblijven ;)
~live fast, die young ~

Plaats reactie