Na bijna een half jaar wachten op een nieuw stuur i.v.m. schade aan mijn oude Talon stuur ben ik het een beetje zat aan het worden!
Mijn FM waar ik mijn fiets begin dit jaar gekocht heb, wordt er ook een beetje moedeloos van. De Talon moet via Cardsports binnen komen, maar volgens mij met een kano uit Taiwan of zo, ik weet het niet meer.
Heb hun al diverse mails gestuurd, maar reageren..ho maar! Ik ben ondertussen aan het kijken naar een vergelijkbaar model van een ander merk.
Hopelijk heb ik de Talon voor het eind van dit jaar binnen, want het is toch te gek voor woorden dat dit zo lang moet duren!! Nooit geen Most meer op mijn fiets, laat staan een Opera of Pinarello.
Groeten Toon
Gezocht Most Talon Compact stuur
Stuur zit er nog op natuurlijk! Is wel beschadigd onder het stuurlint en wat krassen, maar kan er gewoon mee rijden..
Aangezien mijn Opera nog vrij nieuw is, wil ik dit z.s.m. geregeld hebben.
Heb veel andere sturen gezien, maar niet een vergelijkbaar..
Aangezien mijn Opera nog vrij nieuw is, wil ik dit z.s.m. geregeld hebben.
Heb veel andere sturen gezien, maar niet een vergelijkbaar..
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
Allemaal makkelijk gezegd Aangezien het een carbon stuur is en ik toch een redelijke smak heb gemaakt, nemen ze het risico niet bij de verzekering om het stuur te laten zitten.. Fiets is nog in nieuwstaat en dan er een beschadigd stuur op? Dan had ik net zo goed een goede 2ehands kunnen kopen
De Pro Stealth Evo Compact zou een goed alternatief kunnen zijn.
Stuur is scherp geprijsd (zag hem voor 359 euro) en is direct op voorraad.
Rabo en Columbia Highroad (en wellicht nog andere pro teams) rijden ook met Pro, dus met het imago zit het ook wel snor
Stuur is scherp geprijsd (zag hem voor 359 euro) en is direct op voorraad.
Rabo en Columbia Highroad (en wellicht nog andere pro teams) rijden ook met Pro, dus met het imago zit het ook wel snor
Hoi,
Had dat dan gelijk gezegd.
Die Talon is eigenlijk niks anders dan een FSA Plasma of zie ik dat fout?
De FSA is in alle geval nog leverbaar.
Ciao,
P.S. Een Roentgen foto van het stuur kan uitsluitsel geven over al dan niet breuk. Als je een radioloog kent....
Toontje68 schreef:Allemaal makkelijk gezegd Aangezien het een carbon stuur is en ik toch een redelijke smak heb gemaakt, nemen ze het risico niet bij de verzekering om het stuur te laten zitten.. Fiets is nog in nieuwstaat en dan er een beschadigd stuur op? Dan had ik net zo goed een goede 2ehands kunnen kopen
Ciao,
P.S. Een Roentgen foto van het stuur kan uitsluitsel geven over al dan niet breuk. Als je een radioloog kent....
Snobisme is een dure hobby...
fdegrove schreef:Hoi,
Toontje68 schreef:Allemaal makkelijk gezegd Aangezien het een carbon stuur is en ik toch een redelijke smak heb gemaakt, nemen ze het risico niet bij de verzekering om het stuur te laten zitten.. Fiets is nog in nieuwstaat en dan er een beschadigd stuur op? Dan had ik net zo goed een goede 2ehands kunnen kopen
Ciao,
Die 2 lijken wel veel op elkaar ja! Omdat de zadelpen ook van Most is wil ik toch een Most stuur er terug op hebben..
Zo'n FSA of Pro zijn mooi ,maar aangezien de zadelpen bij mij driehoekig is heb ik weinig andere keus. Heb ze het liefst van hetzelfde merk.
Het stuur is ook al aan het verkleuren en wordt stiekem geel...