Volta Limburg Classic
-
- Forum-lid
Zojuist ingeschreven voor een kleinschalige maar zeer goed georganiseerde toertocht (ervaring vorig jaar)! Vorig jaar enorm genoten van een mooie toertocht door het Limburgse Heuvelland, Wallonie en de Voerstreek! Zijn er nog meer mensen die hieraan mee willen doen?
-
- Forum-lid
- Contact
ook weer veel te duur voor wat je terugkrijgt..... Lekker belangrijk die tijdsregistratie etc. Kost allemaal extra geld, maar maakt een tocht er echt niet mooier/ beter op.
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;
Was verleden jaar perfect georganiseerd. Zal ook voor mij wederom de eerste tocht van 2012 zijn.
Hopelijk iets droger dan in 2011.
Hopelijk iets droger dan in 2011.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteren met veel plezier gefietst. Het weer hielp natuurlijk ook wel erg mee 's Ochtends een beetje fris, maar wel de hele rit zon gehad. Teveel geld, tja, ik vond het wel meevallen. De route was goed uitgepijld en de verzorgingsposten waren op prima locaties en goed verzorgd. Leuker om te fietsen dan de AGR die ik vorig jaar heb gedaan.
Gisteren ook voor het 2e jaar gereden. Geweldig weer in vergelijk met vorig jaar ! Ook een heel mooi parcours die echt door een mooi landschap voert. Langs mooie vakwerk huisjes en door pitoreske dorpjes. Ook mooie locaties voor de verzorging. Jammer van de rijen (tis tenslotte een soort van cyclo !) . Enige minpuntje is de zichtbaarheid van de pijlen.. beetje een verkeerde kleur dat donker paars. Verder een super dag gehad met een niet onverdienstelijk gemiddelde over 150 KM .. Ook heel gezellig aan de finish met een biertje in de zon en de ronde van vlaanderen op groot scherm.
Was voor mij de eerste keer een tour tocht, maar vond het erg goed georganiseerd, verzorgings posten goed, erg mooie route (soms wat slecht wegdek) goede bewegwijzering.
Wat je kreeg voor het inschijfgeld vond ik het meer dan waard. Volgend jaar zeker weer.
Wat je kreeg voor het inschijfgeld vond ik het meer dan waard. Volgend jaar zeker weer.
@ opafiets : ongeveer 2000 mensen
@ meppen : klopt , meestal nog met betere bevoorrading , maar ja.. die euro's die je dan verdiend ben je weer kwijt aan benzine, omdat je verder moet rijden Ik vond het het geld meer dan waard. Heb een super dag gehad voor een paar tientjes..
@ meppen : klopt , meestal nog met betere bevoorrading , maar ja.. die euro's die je dan verdiend ben je weer kwijt aan benzine, omdat je verder moet rijden Ik vond het het geld meer dan waard. Heb een super dag gehad voor een paar tientjes..