TV ik vertrek
- plantagenet
- Forum-lid
Yep...we hebben ff gezappt naar NED1
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- plantagenet
- Forum-lid
Flink avontuur, leuk om even gezien te hebben....."en als ik mijn fietsen niet verkoop ga ik er zelf wel op fietsen", haha, dat lijkt me ook wel wat
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Ook een geweldige, maar helaas amateuristische website: http://www.cave-mex.com/cave-mex/hem%20cave-mex.html" onclick="window.open(this.href);return false; (met geweldig gebruik van de engelse taal)
Toch altijd weer sneu om te zien hoe onvoorbereid en met welke volstrekt kansloze plannen mensen emigreren naar het buitenland
Quote van de dag: "ik hoop niet dat ik mijn eigen grootste klant wordt"
Toch altijd weer sneu om te zien hoe onvoorbereid en met welke volstrekt kansloze plannen mensen emigreren naar het buitenland
Quote van de dag: "ik hoop niet dat ik mijn eigen grootste klant wordt"
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Ik was al bang dat ik de enige was die het kansloos vond, maar gelukkig.......
Ik denk dan: goh, zijn er hier ook mensen die op die fietsen gaan rijden. Nee, dan dus lekker wat anders gaan doen. Maar hij denkt: het belangrijkste is dat ik geniet.....
Ik denk dan: goh, zijn er hier ook mensen die op die fietsen gaan rijden. Nee, dan dus lekker wat anders gaan doen. Maar hij denkt: het belangrijkste is dat ik geniet.....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Dat is inderdaad altijd behoorlijk ontluisterend. Ze kennen de taal niet, hebben geen businessplan, hebben geen onderzoek gedaan naar de lokale markt, hebben geen financiële buffers en vaak is hun huis in Nederland ook nog niet verkocht.watikjebrom schreef: Toch altijd weer sneu om te zien hoe onvoorbereid en met welke volstrekt kansloze plannen mensen emigreren naar het buitenland
Wel knap dat ze toch nog een lening hebben weten los te peuteren. Ik kan met niet indenken dat de geldverstrekker ooit zijn geld zal terug zien. Pfff, wat een bedrijfsplan,na een halfjaar nog geen fiets verkocht.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
ik kan me niet indenken dat die zaak ooit gaat lopen.. In nederland zijn zulke fietsen al moeilijk aan de man te brengen, laat staan in een niet-fietsland als zweden.
Bovendien zit die zaak ook in de middle of nowhere, waardoor hij ook weinig verkoopt aan toevallige passanten.
Die mensen zijn daar heen gegaan, want zij konden dat pand krijgen voor weinig.. Wellicht hebben zij er nooit over nagedacht dat zij wel een goedkoop pand konden hebben, maar op een totaal verkeerde locatie. Je kan beter een duurder pand hebben op een goede locatie, dan een goedkoop pand op een slechte locatie.
Bovendien zit die zaak ook in de middle of nowhere, waardoor hij ook weinig verkoopt aan toevallige passanten.
Die mensen zijn daar heen gegaan, want zij konden dat pand krijgen voor weinig.. Wellicht hebben zij er nooit over nagedacht dat zij wel een goedkoop pand konden hebben, maar op een totaal verkeerde locatie. Je kan beter een duurder pand hebben op een goede locatie, dan een goedkoop pand op een slechte locatie.
Dit ook net zitten kijken. Ik snap niet dat mensen in een land als Zweden een fietsenzaak beginnen. Je moet toch eerst reseach doen of dat er een markt is.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ik heb het van de week ook gezien. Dat hij genieten op de voorgrond zet, dat vind ik dan wel weer mooi. Je droom achterna gaan is dat ook, maar zijn ambities zijn denk ik toch te hoog geweest.
Zweden lijkt mij nou net een land waar juist internetverkoop het goed zou doen. maar dan moet je naast een dure lijn ook iets hebben waar je volume mee maakt. als je op zijn website kijkt dan lijkt het alsof hij eigenlijk niet veel te bieden heeft, dus dan valt het ook niet mee om veel te verkopen.
Als ik als Nederlander die kant op zou gaan, zou ik denk ik ook het Nederlandse product als sterk product neer willen zetten. Ook in Zweden weten ze best dat Nederland een fietsland is, dus daar zou je dan gebruik van kunnen maken met Nederlandse fietsen.
Zweden lijkt mij nou net een land waar juist internetverkoop het goed zou doen. maar dan moet je naast een dure lijn ook iets hebben waar je volume mee maakt. als je op zijn website kijkt dan lijkt het alsof hij eigenlijk niet veel te bieden heeft, dus dan valt het ook niet mee om veel te verkopen.
Als ik als Nederlander die kant op zou gaan, zou ik denk ik ook het Nederlandse product als sterk product neer willen zetten. Ook in Zweden weten ze best dat Nederland een fietsland is, dus daar zou je dan gebruik van kunnen maken met Nederlandse fietsen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE