Alles over vakanties op én met de fiets

Klimclassic (Steven Rooks Classic)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 dec 2011 21:23

Kreeg vandaag mail binnen dat de inschrijving van de Klimclassic is geopend. Voorheen de SRC; weet iemand hier het verhaal achter?
En de site van de KlimClassic is niet eens online....... Goede nieuwe start :lol:
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Herman_N
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 07 dec 2011 22:37

daniel1975 schreef:Kreeg vandaag mail binnen dat de inschrijving van de Klimclassic is geopend. Voorheen de SRC; weet iemand hier het verhaal achter?
En de site van de KlimClassic is niet eens online....... Goede nieuwe start :lol:
http://cyclobenelux.com/nieuws/waarom-d ... limclassic
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]

hero
Forum-lid

hero 07 dec 2011 22:50

Mooie tocht maar veel inschrijfgeld (27,50) voor wat je ervoor terugkrijgt.

rinke
Forum-lid

rinke 08 dec 2011 07:44

Tja er is dit jaar wederom een en ander behoorlijk niet lekker gegaan. Fiets beloofde hier op het einde van het jaar in een uitgebreid verslag op terug te komen. Helaas hebben ze dit niet gedaan, gemiste kans om voor velen uitleg te geven waarom er op alle fronten dingen fout gingen bij de verzorgingsposten..................................... Wellicht wil Fiets hier in dit topic reageren???

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 08 dec 2011 08:28

Tsja, dat gedoe van vorig jaar is voor mij ook de twijfel om wel of niet in te schrijven....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

rooi1977
Forum-lid

rooi1977 08 dec 2011 10:54

Ja.. hier ook al ! Was echt van de zotten verleden jaar. Die vent met zijn tuinslang. En bijna verplicht om water te gaan kopen in de supermarkt

amateurke
Forum-lid

amateurke 08 dec 2011 12:46

rinke schreef:Tja er is dit jaar wederom een en ander behoorlijk niet lekker gegaan. Fiets beloofde hier op het einde van het jaar in een uitgebreid verslag op terug te komen. Helaas hebben ze dit niet gedaan, gemiste kans om voor velen uitleg te geven waarom er op alle fronten dingen fout gingen bij de verzorgingsposten..................................... Wellicht wil Fiets hier in dit topic reageren???
Ik kan me vergissen maar volgens mij organiseert "Fiets" deze tocht niet maar hebben ze alleen maar hun naam aan deze tocht (klimklassement) verbonden. Wat ik overigens niet begrijp na het debacel van hun eigen tocht een paar jaar geleden. Ik zou mijn naam niet wederom in verbinding brengen met een tocht die qua organisatie zeker niet uitblinkt, qua kosten des te meer!
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 08 dec 2011 15:42

Wij zijn alleen sponsor van het klimklassement geweest en hebben (zoals amateurke al zegt) niets met de organisatie van doen gehad.
De belofte om hier op terug te komen ken ik niet, maar ik zal dat even navragen op de redactie. Dat wordt volgende week ivm vakantie van degene die hier meer van zou kunnen weten.
Afbeelding | Afbeelding

rinke
Forum-lid

rinke 08 dec 2011 16:44

@Freerider, ik kan me van Fiets Juli (of Augustus) herinneren dat er een redactie stukje op 1 van de eerste pagina's stond waarin werd gezegd dat er uitgebreid zou worden ingegaan op het organiseren van toertochten om zo meer duidelijkheid te geven aan de lezers waarom dingen soms zo gruwelijk fout (lijken) te gaan. Het zou dan in het najaar zijn dat dit artikel zou worden geplaatst...

rikh.
Forum-lid

rikh. 08 dec 2011 20:57

Aangezien ik niet gehinderd word door ervaringen uit het verleden en een lang weekeind tijdens Hemelvaart toch al had geboekt bij hotel In den Hoof bij Maastricht, heb ik mij ingeschreven voor de 110 km editie van 2012.
Ik heb dan gelijk weer een goede motivatie om snel weer op de fiets te klimmen als het weer het een beetje toelaat.
Een collega van mij was behoorlijk positief over deze classic, hoorde hem niet klagen over de watervoorziening van vorig jaar.
Ben benieuwd, kijk in ieder geval wel weer uit naar het verblijf iin hotel In den Hoof, eind oktober daar ook gezeten en dat is erg goed bevallen. Ook door de rest van het gezin.

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 08 dec 2011 21:02

Ik heb de vooraande 5 edities van de SRC gereden. Maar na de ellende van afgelopen keer heb ik besloten om niet meer te gaan.

Het wachten begon al bij de inschrijving, bij stop 1 bij stop 2 en ook bij stop 3. EN het belachelijkste was dat je borg moest betalen voor dat papieren armbandje (wat ze alsnog weggooien) En voor die borg kan je "toevallig" een pakketje kopen. Echt belachelijk!! En ook daar moest je weer wachten.

Ik denk dat ik zeker tussen de 2 en 3 uur in de rij heb gestaan.

Herman_N
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 09 dec 2011 00:33

Ik heb me dit jaar laten overhalen om mee te doen. Onbegrijpelijk dat mensen nog meedoen aan deze baggertocht. In de Ardennen worden elke week tal van tochten gehouden met minder deelnemrs, een fraaier parcours, betere bevoorrading en voor een stuk minder geld.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]

Plaats reactie