Bulls copperhead 3 2012 advies
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een goede mountainbike om naast de racefiets te gebruiken (voornamelijk in de winter).
Ik heb een optie genomen op de Bulls copperhead3 2012 model.
Mijn eerste indruk was erg positief maar mijn mountainbike-kennis is redelijk beperkt..
Wat vinden jullie ervan?
http://www.12gotrading.nl/bulls/mountai ... ead_3_2012
Ik heb een optie genomen op de Bulls copperhead3 2012 model.
Mijn eerste indruk was erg positief maar mijn mountainbike-kennis is redelijk beperkt..
Wat vinden jullie ervan?
http://www.12gotrading.nl/bulls/mountai ... ead_3_2012
-
- Forum-lid
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ben 1.90 en rijd normaal op een trek van 60 cm? De verkoper raadde me na wat meten een 57 aan.
-
- Forum-lid HC
Een xl zal inderdaad wel passen, ga er maar eens een stukje mee fietsen. Probeer ook de L eens uit en voel het verschil met de xl en welke je het prettigst vind, de balhoofdlengte verspringt nl behoorlijk tussen de l en de xl (3 cm) terwijl de bovenbuislengte niet zo heel veel langer wordt.(1,5 cm)
-
- Forum-lid
Goede aanbieding hoor. Hier kan je je geen buil aan vallen. Goed afgemonteerd. Ik zeg doen
-
- Forum-lid
Bedankt voor de tips!
Heb zelf goede ervaringen met Bulls (Bushmaster) Prijs/kwaliteit is altijd dik voor elkaar bij Bulls.
Toch wil ik je nog in overweging geven om en 29er bij je keuze te betrekken. Zeker met jouw lengte is een 29er mooi in balans.
De 29er rage neemt hand over hand toe. Over de voor- en nadelen kun je op de diverse forums terecht.
Deze Bulls is bijvoorbeeld Een mooi alternatief:LINK
Toch wil ik je nog in overweging geven om en 29er bij je keuze te betrekken. Zeker met jouw lengte is een 29er mooi in balans.
De 29er rage neemt hand over hand toe. Over de voor- en nadelen kun je op de diverse forums terecht.
Deze Bulls is bijvoorbeeld Een mooi alternatief:LINK
Leef! Fiets!
-
- Forum-lid
Ik heb inderdaad ook naar de 29er gekeken (ook van andere merken). Toch vond ik ze vooral erg groot en lomp ogen. Heel erg uitgerekt voor mijn gevoel, vandaar dat ik toch meer naar de 26er heb gekeken.
-
- Forum-lid
Uiteindelijk is deze Bulls het ook geworden en ik heb hem net opgehaald:
Heb er een kleine 25 km opgefietst (op de weg) en het fietst super! Veel mensen zullen hem vast iets te groot vinden in combinatie met de wielen, maar ik vind het meevallen! Zeker in het echt
Heb er een kleine 25 km opgefietst (op de weg) en het fietst super! Veel mensen zullen hem vast iets te groot vinden in combinatie met de wielen, maar ik vind het meevallen! Zeker in het echt
-
- Forum-lid
Dank je! Vind je het te?
-
- Forum-lid HC
Ja, ik ben niet zo groooot, ik rijd met een M, te klein voor een 29 er maar alles wat meer in verhouding. Je kan er ook niets aan doen dat je deze lengte hebt, maar was een 29 er voor jou niets geweest? Dan zijn de ruimtes tussen de wielen en het frame wat kleiner.