Welke wielset
Hallo allemaal.
Ben op zoek naar een nieuwe wielset.
Rijd nu met fulcrum 3 welke goed bevallen maar wil er een hoog setje wielen bij.
Heb al rond gekeken op het forum maar kom er nog niet uit.
Ik ben 192cm en weeg 85kg
Heb een kleine selectie van 3 gemaakt:
Mavic Cosmic SLE 2012 969,-
Shimano Dura Ace 7900 C50 990,-
Ook lijken mijn de nieuwe Fulcrum Red Wind XLR 50 dark label wel wat, maar kan deze nog nergens te koop vinden en ook geen prijs hiervan vinden,en wanneer leverbaar ? als iemand hier meer info over heeft hoor ik dit graag.
Eventuele andere suggesties ook welkom.
Zie jullie reacties graag tegemoet.
Alvast bedankt.
Ben op zoek naar een nieuwe wielset.
Rijd nu met fulcrum 3 welke goed bevallen maar wil er een hoog setje wielen bij.
Heb al rond gekeken op het forum maar kom er nog niet uit.
Ik ben 192cm en weeg 85kg
Heb een kleine selectie van 3 gemaakt:
Mavic Cosmic SLE 2012 969,-
Shimano Dura Ace 7900 C50 990,-
Ook lijken mijn de nieuwe Fulcrum Red Wind XLR 50 dark label wel wat, maar kan deze nog nergens te koop vinden en ook geen prijs hiervan vinden,en wanneer leverbaar ? als iemand hier meer info over heeft hoor ik dit graag.
Eventuele andere suggesties ook welkom.
Zie jullie reacties graag tegemoet.
Alvast bedankt.
-
- Forum-lid
Campagnolo bullet (gelijk aan de Fulcrum XLR 50), maar jij bent waarschijnlijk geen campa rijder. Dus die zal wel afvallen
Of de Carbo race C50 van Marchisio (heeft net als de Shimano C 50 een goede en betrouwbare velg. Voorkomt veel problemen (zeker in vergelijking met een merk als Zipp)
Of de Carbo race C50 van Marchisio (heeft net als de Shimano C 50 een goede en betrouwbare velg. Voorkomt veel problemen (zeker in vergelijking met een merk als Zipp)
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look
Fukcrum Red Wind is te koop bij Hopmans fietsgigant voor de volgende prijzen:
Fulcrum Red Wind 50 mm € 649,- standaard lagers, clincher
Fulcrum Red Wind 80 mm € 769,-standaard lagers, clincher
Van zowel de Red Wind als de Bukets ga je nog weinig reviews/ervaringen vinden, dit omdat ze net pas op de markt zijn.
Fulcrum Red Wind 50 mm € 649,- standaard lagers, clincher
Fulcrum Red Wind 80 mm € 769,-standaard lagers, clincher
Van zowel de Red Wind als de Bukets ga je nog weinig reviews/ervaringen vinden, dit omdat ze net pas op de markt zijn.
"Helemaal zwart" betekent fullcarbon neem ik aan..? Want de stickers eraf halen kan bij bijna alle wielen. Toch weer iets anders dan de andere wielen met aluminium velgrand. Het is wel zaak van de eigenschappen en verschillen kennis te nemen.
Ja klopt fullcarbon is weer iets heel anders.
Weet eigenlijk ook helemaal niet zo goed wat wijsheid is.
Heb ook pas een 1,5 jaar ervaring in de wielerwereld, is dus allemaal nog beetje zoekende.
Hoop zo ook wat meer info te krijgen, hoewel er op dit forum ook genoeg info te vinden is.
Maar wil graag wat persoonlijke info.
Ben er nu eigenlijk wel uit dat ik voor de kuiper wielen ga , alleen nog de vraag fullcarbon of alluminium velgrand.
Mensen met ervaring zie ik graag hun bevindingen van.
Alvast bedankt
Weet eigenlijk ook helemaal niet zo goed wat wijsheid is.
Heb ook pas een 1,5 jaar ervaring in de wielerwereld, is dus allemaal nog beetje zoekende.
Hoop zo ook wat meer info te krijgen, hoewel er op dit forum ook genoeg info te vinden is.
Maar wil graag wat persoonlijke info.
Ben er nu eigenlijk wel uit dat ik voor de kuiper wielen ga , alleen nog de vraag fullcarbon of alluminium velgrand.
Mensen met ervaring zie ik graag hun bevindingen van.
Alvast bedankt
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Lees er dit topic eens op na: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... lit=kuiper" onclick="window.open(this.href);return false;
Meer info over kuiper wielen zal je niet vinden.
Meer info over kuiper wielen zal je niet vinden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Bullets/Red Wind voor 649€ of Kuiper ACC50 voor 649€ zou voor mij echt een nobrainer zijn.