afsluitende bril
-
- Forum-lid
Na 3 soorten fietsbrillen (Oakley jawbone, S-Works etc), diverse soorten contactlenzen een paar soorten oogdruppels verder ben ik het zat m'n contactlenzen te verliezen op de baan. Op de een of andere manier ontstaat er achter mijn bril toch een bepaalde circulatie waardoor mijn lenzen te droog worden en opdrogen.
Ik kan m'n ogen uiteraard laten laseren maar dit is voor mij het laatste alternatief. Eigenlijk ben ik op zoek naar een bril die goed afsluit of een bril die de wind langs je hoofd geleid.
Hebben jullie hier wellicht ervaring mee? Ik hoor het uiteraard graag.
Ik kan m'n ogen uiteraard laten laseren maar dit is voor mij het laatste alternatief. Eigenlijk ben ik op zoek naar een bril die goed afsluit of een bril die de wind langs je hoofd geleid.
Hebben jullie hier wellicht ervaring mee? Ik hoor het uiteraard graag.
-
- Forum-lid
Ik heb er tijdens trainingskoersen in het begin en aan het eind van het seizoen ook last van. Zal te maken hebben met de eerder invallende duisternis en meer focussen dus wellicht minder knipperen.
Heb even gekeken naar zo'n Casco Warp II. Ziet er wel professioneel uit. Met zo'n helm ben ik wel verplicht de hele avond met 50 per uur over die baan te rijden
Ik ben een Adidas Elevation Climacool tegengekomen. Die heeft een foamrand aan de binnenzijde van het frame. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb even gekeken naar zo'n Casco Warp II. Ziet er wel professioneel uit. Met zo'n helm ben ik wel verplicht de hele avond met 50 per uur over die baan te rijden
Ik ben een Adidas Elevation Climacool tegengekomen. Die heeft een foamrand aan de binnenzijde van het frame. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatst gewijzigd door mstuifbergen op 20 jan 2012 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
nachtlenzen zal helaas niet gaan. Heb hier helaas een te grote afwijking voor...
wellicht iemand ervaring met de Adidas bril?
wellicht iemand ervaring met de Adidas bril?
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb gel-lenzen. Hier kan ik zelfs in de regen mee koersen zonder bril, of met veel wind zonder bril. Heb in 4 jaar maar 1 keer een lens verloren, doordat ik deze onder de koers zelf uit gedaan heb omdat er iets onder de lens zat (heb maandlenzen en was een oude lens).
Assos Zegho!
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
je bedoelt vast de wind jacket, want de straight jacket heeft dat niet..
Wil je persé je lenzen inhouden? Ik rij al jaren met een Adidas bril. Daar kun je een montuurtje op sterkte binnen in klikken. Ik heb hele sterke glazen. +5 en +7. Hij bevalt mij prima. Ik heb na een val partij sindskort een Adidas Evil Eye halfrim PRO. Een erg fijne bril moet ik zeggen dus dan zal die Elevation ook goed gaan.
Is het ook niet vervelend met transpireren die lenzen?
Is het ook niet vervelend met transpireren die lenzen?