holland
Hmm, ik kwam hier met de verwachting iets te lezen over onze Nederlandse fietstalenten (Gesink, Mollema, Kruiswijk, etc.) en ben dus enigzins verrast.
Toch leuk voor je en je dochter, al weet ik niet of je hier op het juiste forum zit met een dergelijk (niet fiets-gerelateerd, en niet eens sport-gerelateerd) onderwerp.
Toch leuk voor je en je dochter, al weet ik niet of je hier op het juiste forum zit met een dergelijk (niet fiets-gerelateerd, en niet eens sport-gerelateerd) onderwerp.
Je bedoelt dat het meer iets voor op het libelle forum is? Het leest wel lekker weg, een soort verslag van een schoolreisje op de basisschool! Ik ben nu al fan, go Monique!roy schreef:Hmm, ik kwam hier met de verwachting iets te lezen over onze Nederlandse fietstalenten (Gesink, Mollema, Kruiswijk, etc.) en ben dus enigzins verrast.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik vind het leuk, houd ons op de hoogte
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Waarom maak je niet gewoon een blog aan dit is toch niks voor het Fiets forum dit is een fietsforum waar we graag over fietsgerelateerde zaken lezen als iedereen hier zomaar van alles zou posten hebben de mods helemaal een dagtaak aan het sluiten van dit soort topics vriendelijk bedankt en sorry voor het gebrek aan spelfouten ik kon het niet opbrengen om die naast het overslaan van elke vorm van interpunctie ook toe te voegen.
-
- Forum-lid
@ Danny; Tuurlijk, moedig het posten van totaal niet fiets- gerelateerde verhalen nog lekker aan ook.. Dacht dat dit een vrij zichzelf serieus nemend forum was..
Dat veel mensen hier zichzelf vaak zelfs iets te serieus nemen op dit forum is een feit.dickygiovanni schreef:@ Danny; Tuurlijk, moedig het posten van totaal niet fiets- gerelateerde verhalen nog lekker aan ook.. Dacht dat dit een vrij zichzelf serieus nemend forum was..
Maar deze post is netjes geplaatst in het FietsCafe forum.
Een forum met als omschrijving onder andere: als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.
De post van TS is gewoon netjes op zijn plaats wat mij betreft.