Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ik heb iets geks gedaan.....

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 25 feb 2012 15:11

Tot nu rijd ik tevreden rond op onderstaande stalen Gazelle Exception. Inmiddels wel helemaal nieuw opgebouwd met Campa Comp Triple en een fraai setje Zonda's.

Afbeelding

Maar ik ben al een tijdje verliefd op de fraaie Gios frames. En nu was ik gister in mijn favoriete Italiaanse fietsenzaak, en raakte even aan de praat. Ook (weer) over de twee Giossen die hij had staan. Waarvan één, een Gios Altero, precies in mijn maat.
Zoiets dus...
http://www.gios.it/bike/?Altero

Met mijn domme hoofd vroeg ik, puur uit interesse ;), wat zo'n frame los kostte..... En toen, bood hij (de eigenaar/verkoper), me het frame aan met een flinke korting. Tja, en dan weet je het wel...... Onrust en veel hoofdrekenen.....
Eerst nog een nachtje onrustig slapen en net nog even naar de winkel geweest. En de knoop doorgehakt. Ik heb hem gekocht, en groep en wielen e.d. worden binnenkort overgezet naar deze Gios!
Over een week of twee/drie rijd ik Gios-blauw :D

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 25 feb 2012 15:35

mooie fiets, blijven strakke verschijningen die gios fietsen....

plaats binnenkort wel eventjes een foto van je compleet opgebouwde nieuwe aanwinst..
Afbeelding

farelli
Forum-lid

farelli 25 feb 2012 15:41

hanz1963 schreef:
Maar ik ben al een tijdje verliefd op de fraaie Gios frames. En nu was ik gister in mijn favoriete Italiaanse fietsenzaak, en raakte even aan de praat. Ook (weer) over de twee Giossen die hij had staan. Waarvan één, een Gios Altero, precies in mijn maat.
Zoiets dus...
http://www.gios.it/bike/?Altero

Met mijn domme hoofd vroeg ik, puur uit interesse ;), wat zo'n frame los kostte..... En toen, bood hij (de eigenaar/verkoper), me het frame aan met een flinke korting. Tja, en dan weet je het wel...... Onrust en veel hoofdrekenen.....
Eerst nog een nachtje onrustig slapen en net nog even naar de winkel geweest. En de knoop doorgehakt. Ik heb hem gekocht, en groep en wielen e.d. worden binnenkort overgezet naar deze Gios!
Over een week of twee/drie rijd ik Gios-blauw :D
Vind je dit nou echt gek? ;)
Proficiat met je keuze.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 25 feb 2012 16:10

Ach.. Gek, financieel verantwoord, weloverwogen, etc. 't zijn allemaal loze termen als je bijna kwijlend boven zo'n fiets hangt.
Ik zal er vast heel blij op fietsen!
En de foto's volgen zeker in het Gios topic!

stampertje
Forum-lid

Gebruikersavatar stampertje 25 feb 2012 16:44

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Er is niets beters om het seizoen mee te beginnen dan met nieuw materiaal.

Euhm... eerlijk gezegd vind ik je Gazelle frame mooier... hang 'm maar op zolder, het is zonde om 'm weg te doen.

thestudent
Forum-lid HC

Gebruikersavatar thestudent 25 feb 2012 19:29

Hang m nou niet op zolder, dat frame mag best gezien worden. ;)
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 25 feb 2012 19:42

stampertje schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Er is niets beters om het seizoen mee te beginnen dan met nieuw materiaal.

Euhm... eerlijk gezegd vind ik je Gazelle frame mooier... hang 'm maar op zolder, het is zonde om 'm weg te doen.
Op zolder hangen wordt het zeker niet. Ten eerste heb ik geen zolder :D En ten tweede....
Ik twijfel nog tussen verkopen, of in de loop van het het jaar geleidelijk weer opbouwen. Heb er behalve een groepje verder niet veel voor nodig. Het zal het laatste wel worden. Ben wel aan het frame gehecht.

stampertje
Forum-lid

Gebruikersavatar stampertje 25 feb 2012 22:23

Prima keuze!!!

mikethebike
Forum-lid

mikethebike 26 feb 2012 00:17

Maar mocht je die Gazelle nu wel willen doen, doe mij ff een PB sturen als de maat rond de 58-60 is...
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

mda1
Forum-lid

mda1 26 feb 2012 10:46

mikethebike schreef:Maar mocht je die Gazelle nu wel willen doen, doe mij ff een PB sturen als de maat rond de 58-60 is...
Same here... Alleen heb ik nog een GIOS frame in de aanbieding ;-) Zie PB...

robby72
Forum-lid

robby72 26 feb 2012 11:58

mda1 schreef:
mikethebike schreef:Maar mocht je die Gazelle nu wel willen doen, doe mij ff een PB sturen als de maat rond de 58-60 is...
Same here... Alleen heb ik nog een GIOS frame in de aanbieding ;-) Zie PB...
Even "off topic" dan ben ik benieuwd wat voor Gios je in de aanbieding hebt.

@Hanz1963 ben erg benieuwd naar het eindelijke resultaat. Overigens heb je niks geks gedaan, je hebt gewoon aan een gezonde hang naar weer eens iets anders beantwoord. :D

mikethebike
Forum-lid

mikethebike 26 feb 2012 14:31

Gios, waar....
stuur mij ook maar een pb MDA, ben benieuwd.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

Plaats reactie