Ik heb iets geks gedaan.....
Tot nu rijd ik tevreden rond op onderstaande stalen Gazelle Exception. Inmiddels wel helemaal nieuw opgebouwd met Campa Comp Triple en een fraai setje Zonda's.
Maar ik ben al een tijdje verliefd op de fraaie Gios frames. En nu was ik gister in mijn favoriete Italiaanse fietsenzaak, en raakte even aan de praat. Ook (weer) over de twee Giossen die hij had staan. Waarvan één, een Gios Altero, precies in mijn maat.
Zoiets dus...
http://www.gios.it/bike/?Altero
Met mijn domme hoofd vroeg ik, puur uit interesse , wat zo'n frame los kostte..... En toen, bood hij (de eigenaar/verkoper), me het frame aan met een flinke korting. Tja, en dan weet je het wel...... Onrust en veel hoofdrekenen.....
Eerst nog een nachtje onrustig slapen en net nog even naar de winkel geweest. En de knoop doorgehakt. Ik heb hem gekocht, en groep en wielen e.d. worden binnenkort overgezet naar deze Gios!
Over een week of twee/drie rijd ik Gios-blauw
Maar ik ben al een tijdje verliefd op de fraaie Gios frames. En nu was ik gister in mijn favoriete Italiaanse fietsenzaak, en raakte even aan de praat. Ook (weer) over de twee Giossen die hij had staan. Waarvan één, een Gios Altero, precies in mijn maat.
Zoiets dus...
Met mijn domme hoofd vroeg ik, puur uit interesse , wat zo'n frame los kostte..... En toen, bood hij (de eigenaar/verkoper), me het frame aan met een flinke korting. Tja, en dan weet je het wel...... Onrust en veel hoofdrekenen.....
Eerst nog een nachtje onrustig slapen en net nog even naar de winkel geweest. En de knoop doorgehakt. Ik heb hem gekocht, en groep en wielen e.d. worden binnenkort overgezet naar deze Gios!
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Vind je dit nou echt gek?hanz1963 schreef:
Zoiets dus...
Proficiat met je keuze.
Ach.. Gek, financieel verantwoord, weloverwogen, etc. 't zijn allemaal loze termen als je bijna kwijlend boven zo'n fiets hangt.
Ik zal er vast heel blij op fietsen!
En de foto's volgen zeker in het Gios topic!
Ik zal er vast heel blij op fietsen!
En de foto's volgen zeker in het Gios topic!
- stampertje
- Forum-lid
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Er is niets beters om het seizoen mee te beginnen dan met nieuw materiaal.
Euhm... eerlijk gezegd vind ik je Gazelle frame mooier... hang 'm maar op zolder, het is zonde om 'm weg te doen.
Euhm... eerlijk gezegd vind ik je Gazelle frame mooier... hang 'm maar op zolder, het is zonde om 'm weg te doen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Hang m nou niet op zolder, dat frame mag best gezien worden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Op zolder hangen wordt het zeker niet. Ten eerste heb ik geen zolder En ten tweede....stampertje schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Er is niets beters om het seizoen mee te beginnen dan met nieuw materiaal.
Ik twijfel nog tussen verkopen, of in de loop van het het jaar geleidelijk weer opbouwen. Heb er behalve een groepje verder niet veel voor nodig. Het zal het laatste wel worden. Ben wel aan het frame gehecht.
- stampertje
- Forum-lid
Prima keuze!!!
-
- Forum-lid
Maar mocht je die Gazelle nu wel willen doen, doe mij ff een PB sturen als de maat rond de 58-60 is...
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Even "off topic" dan ben ik benieuwd wat voor Gios je in de aanbieding hebt.mda1 schreef:Same here... Alleen heb ik nog een GIOS frame in de aanbieding Zie PB...mikethebike schreef:Maar mocht je die Gazelle nu wel willen doen, doe mij ff een PB sturen als de maat rond de 58-60 is...
@Hanz1963 ben erg benieuwd naar het eindelijke resultaat. Overigens heb je niks geks gedaan, je hebt gewoon aan een gezonde hang naar weer eens iets anders beantwoord.
-
- Forum-lid
Gios, waar....
stuur mij ook maar een pb MDA, ben benieuwd.
stuur mij ook maar een pb MDA, ben benieuwd.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.