Wie helpt mij fietsen voor vrouwen op de kaart te zetten?
-
- Forum-lid
Beste fietsers,
Dankjewel voor jullie medewerking. Mijn enquête is offline, aangezien ik al ruim 2300 respondenten heb.
Dankjewel voor jullie medewerking. Mijn enquête is offline, aangezien ik al ruim 2300 respondenten heb.
Laatst gewijzigd door StudentRMC op 15 mar 2012 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ik wil het op de kaart zetten en om dat voor elkaar te krijgen, moet ik eerst deze dames in kaart brengen. Met die inzichten uit mijn onderzoek ga ik proberen de vrouwelijk fietsers op de kaart te zetten.
Vanuit de veronderstelling dat het nog niet op de kaart is gezet? Ik weet dat het een momentopname is en mogelijk niet representatief, maar mijn fietsclubje heeft bijvoorbeeld meer vrouwelijke leden dan mannen. Ik neem aan dat je deze enquête objectief gebruikt en dus pas na het in kaart brengen gaat beoordelen of het vrouwenfietsen überhaupt nog op de kaart moet worden gezet? Aan een hineininterpretierung heb je niet zoveel.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Het aantal vrouwen dat op een race- of mountainbike fiets is aan het groeien. Ik probeer de beweegredenen van deze vrouwen te achter halen. Of het nog op de kaart moet worden gezet, is inderdaad de vraag. En over die vraag ben ik mij aan het buigen.
Maar ik hoor niet vaak dat een clud meer vrouwelijke leden heeft. Leuk om te horen!
Maar ik hoor niet vaak dat een clud meer vrouwelijke leden heeft. Leuk om te horen!
-
- Forum-lid
@ever Dat is leuk! Welke vereniging is dat?
-
- Forum-lid
Ja, dat is op het gebied van vrouwelijke rijders een unieke vereniging.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Misschien moet je je 1e eens verdiepen in de materie voordat je een enquete in elkaar zet. Er zijn namelijk nog een heel aantal verenigingen met enkel vrouwen.
En als ik dan in de enquete lees: "stel er komen speciale dames mountainbikes/racefietsen". Tja waar ben je dan mee bezig? Loop de 1e de beste fatsoenlijke fietsenwinkel binnen en je ziet meteen dat er specifieke dames modellen zijn van praktisch alle grote merken...
En als ik dan in de enquete lees: "stel er komen speciale dames mountainbikes/racefietsen". Tja waar ben je dan mee bezig? Loop de 1e de beste fatsoenlijke fietsenwinkel binnen en je ziet meteen dat er specifieke dames modellen zijn van praktisch alle grote merken...
http://www.vrouwenwielrennen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rond amsterdam rijden tegenwoordig hele zwermen vrouwelijke racefietsers.
Je enquete is idd wel heel erg algemeen. Damesfietsen zijn al jaren een flinke hype. Als je deze vragen tien jaar geleden had gesteld, had je een punt. Nu zijn deze vragen wel heel algemeen.
rond amsterdam rijden tegenwoordig hele zwermen vrouwelijke racefietsers.
Je enquete is idd wel heel erg algemeen. Damesfietsen zijn al jaren een flinke hype. Als je deze vragen tien jaar geleden had gesteld, had je een punt. Nu zijn deze vragen wel heel algemeen.
-
- Forum-lid
Het klopt inderdaad dat die vraag verkeerd geformuleerd is. Desondanks geeft het wel antwoord op mijn onderzoeksvraag: "Zijn vrouwen geïnteresseerd in een speciaal damesmodel?" Nu zijn er nog veel dames die op een herenmodel fietsen. Vandaar dat die vraag gesteld wordt.