Is het een Colnago? Gios? of toch..?
-
- Forum-lid
Ik heb hier een fietsje staan en weet eigenlijk niet wat voor merk het is.
Het lijkt een Colnago te zijn ivm de klavertjes. Maar het klavertje is net ietsje anders dan het klavertje van de Colnago. Daarnaast heeft het ook op de staande buis een hartje zitten. Dit zie je nooit op een colnago. En..er zit op het bracket ook geen klavertje.
Een gios is het (denk ik) ook niet, want dat logo ziet er anders uit.
Weten jullie wat het voor frame is?
Het lijkt een Colnago te zijn ivm de klavertjes. Maar het klavertje is net ietsje anders dan het klavertje van de Colnago. Daarnaast heeft het ook op de staande buis een hartje zitten. Dit zie je nooit op een colnago. En..er zit op het bracket ook geen klavertje.
Een gios is het (denk ik) ook niet, want dat logo ziet er anders uit.
Weten jullie wat het voor frame is?
-
- Forum-lid
Heb de fiets overgenomen van een Italiaan die hem zelf destijds nieuw gekocht had in Italie. Maar die lugs brengen me aan het twijfelen
Het frame heeft trouwens Campagnolo dropouts.
Het frame heeft trouwens Campagnolo dropouts.
-
- Forum-lid
Ik denk geen echte Gios, maar wat het wel is..
-
- Forum-lid
vinc schreef:In elk geval een heeele ouwe...
36 jaar oud..en misschien komt het op de foto niet zo goed over, maar hij verkeerd in een hele mooie staat.
-
- Forum-lid
Het zou een overgespoten Cornelo frame kunnen zijn. Heb ooit in 1979 een stalen Cornelo fiets gehad die van Reynolds buizen was gemaakt. Had op de lugs ook "Colnago-achtige" klavertjes.
� De toestand in de bergen *
-
- Forum-lid
Er zit inderdaad een Reynolds sticker op het frame. Moet er wel bij zeggen dat dit de enigste sticker is die los laat. Heb dan ook mijn twijfels of dit wel een reynolds frame is.
Een Cornelo frame.. zou kunnen. Heeft er iemand een foto van de lugs van een Cornelo? Wat je op google kan vinden komt niet overeen met de lugs van deze fiets in ieder geval.
Een Cornelo frame.. zou kunnen. Heeft er iemand een foto van de lugs van een Cornelo? Wat je op google kan vinden komt niet overeen met de lugs van deze fiets in ieder geval.
-
- Forum-lid
Sorry?