hoofdsponsor Project IT4I?
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
Weet iemand eigenlijk hoe dat nou precies zit met de definitieve sponsoring/naamgeving van Project IT4I? Ik kan me herinneren dat ze eind 2011 zeiden dat ze voor de start van de voorjaarsklassiekers een multinational als nieuwe hoofdsponsor zouden presenteren, maar daarna weinig meer van gehoord..
Ze krijgen nu wildcards voor de grote koersen, maar zonder sponsor zal het potje wel snel leeg zijn vrees ik.. Hopen op het beste!!
Ze krijgen nu wildcards voor de grote koersen, maar zonder sponsor zal het potje wel snel leeg zijn vrees ik.. Hopen op het beste!!
-
- Forum-lid
Dat sponsor potje is er gewoon hoor. Ze hebben alleen de naam nog niet bekend gemaakt. Die volgt ergens in de loop van het seizoen.
-
- Forum-lid
Is volgens mij gewoon een marketing verhaal. Niets meer niets minder.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Precies, de sponsor heeft al maanden geleden getekend. De sponsor is Archos Oil dat een samen werking is gestart met North Sea Group, daar wordt binnenkort een naam voor gepresenteerd en 3x raden wat de naam van de ploeg wordt.
Ze hebben 't overigens lang geheim weten te houden.
Ze hebben 't overigens lang geheim weten te houden.
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
Thx voor de info!
- thestudent
- Forum-lid HC
Daar heb ik nog nergens iets van gehoord. Zou wel een grote verassing zijn. Maar Argos is al op meerdere fronten gelinkt aan het wielrennen( sponsoring van wedstrijden en bij skil ) dus dat zou een veel logischere stap zijn. Vooral ook omdat ze nu echt net gefuseerd zijn en de naam stilhouden tot een latere bekendmaking. Het kan toch bijna niet anders.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!