zomertijd
-
- Forum-lid
Heren Mod's,
ik weet niet of het onder jullie invloedssfeer valt, maar ik zie de zomertijd niet is ingevoerd op het forum. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat dit een welbewuste keuze is, lijkt het me handig om dit alsnog
te doen. Kunnen we in elk geval een uurtje langer fietsen s'avonds
ik weet niet of het onder jullie invloedssfeer valt, maar ik zie de zomertijd niet is ingevoerd op het forum. Aangezien ik me niet kan voorstellen dat dit een welbewuste keuze is, lijkt het me handig om dit alsnog
te doen. Kunnen we in elk geval een uurtje langer fietsen s'avonds
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gebruikerspaneel->foruminstellingen->Zomertijd op JA zetten->bevestigen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is op vrijwel alle forums zo.
Less is bore
-
- Forum-lid
Hoewel ik meende dat ik de zomertijd wel had ingesteld (wat ook zo was), heb ik Daniel 1975's advies maar
even opgevolgd, resultaat: nul. Ondanks in- en uitloggen, afsluiten en weer opstarten en wat je zoal meer
kan bedenken als erkend digibeet, blijft de wintertijd weergegeven. Misschien doe ik iets verkeerd, en is er
iemand die me kan uitleggen wat dat dan precies is.
even opgevolgd, resultaat: nul. Ondanks in- en uitloggen, afsluiten en weer opstarten en wat je zoal meer
kan bedenken als erkend digibeet, blijft de wintertijd weergegeven. Misschien doe ik iets verkeerd, en is er
iemand die me kan uitleggen wat dat dan precies is.
Je dient links bovenaan op Gebruikerspaneel te klikken en op de vervolgpagina op Foruminstellingen. Vervolgens kan je de tijdzone- en zomertijd-instelling wijzigen.FamDuifs schreef:Bij mij staat dit er: Alle tijden zijn GMT , in het zwart en kan het niet veranderen.
-
- Forum-lid
Hier nu ook de juiste tijd, bij mij stond de Greenwich Mean Time blijkbaar verkeerd al sinds ik op het nieuwe
forum vertoef, en de zomertijd wel gekozen. Nu weet ik niet hoe het op andere fora geregeld is, maar het lijkt
er dus op dat iedere individuele gebruiker 2 keer per jaar de zomertijd moet (de-)selecteren, het komt me voor
dat het veel eenvoudiger zou zijn om dat centraal te regelen. Maar misschien heeft dit met de technische
mogelijkheden te maken?
forum vertoef, en de zomertijd wel gekozen. Nu weet ik niet hoe het op andere fora geregeld is, maar het lijkt
er dus op dat iedere individuele gebruiker 2 keer per jaar de zomertijd moet (de-)selecteren, het komt me voor
dat het veel eenvoudiger zou zijn om dat centraal te regelen. Maar misschien heeft dit met de technische
mogelijkheden te maken?