Ervaring Mantel Bikeparts webwinkel
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Afgelopen donderdagmiddag (dus na 12:00 uur) onderdelen besteld in de (nieuwe) webwinkel van Mantel Bikeparts in Arnhem. Mailcontacten (automatisch gegenereerd) zien er professioneel uit. Vanmorgen bestelling al via postnl ontvangen. Alles keurig geleverd zoals besteld, tegen scherpe prijzen en professioneel verpakt. 't Was voor meer dan € 75,00, dus ook geen verzendkosten . E.e.a. ter info voor hen die ook eens iets bij Mantel willen bestellen.
60 x Ventoux
- thestudent
- Forum-lid HC
Had laatst ook wat onderdelen bji mantel besteld. Binnen 2 dagen in huis en prima volgens bestelling. Dus voorlopig hier ook nog geen problemen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Ze zijn er pas een paar weken mee bezig, maar het schijnt echt te lopen als een trein, die webwinkel, hoorde ik via wat clubgenoten die bij Mantel werken. Ik heb ook naar tevredenheid besteld vorige week, omdat ik te lui was om zelf even op en neer te fietsen (Nijmegen - Arnhem en vv ). Werd me ook uitgebreid ingevreven via een persoonlijke boodschap op de pakbon
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Zelf ook prima ervaringen met Mantel. Ook toen ik een keer om 18.10 een bestelling op kwam halen (toen verzonden ze nog niet). Deden ze speciaal nog even de kassa open. Was zelf te laat ivm file. Wat mij betreft een erg fijne winkel met scherpe prijzen en vriendelijk personeel.
We gaan het zien, normaal fiets ik altijd even binnen, ditmaal maar eens voor het gemak van het internet gekozen en een bestelling geplaatst van bijna € 200,-
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Donderdagavond besteld, vandaag al het bestelde keurig ontvangen.herera schreef:We gaan het zien, normaal fiets ik altijd even binnen, ditmaal maar eens voor het gemak van het internet gekozen en een bestelling geplaatst van bijna € 200,-
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."