goedkope racefiets vr beginner
-
- Forum-lid
Dag wielerfanaten!
Ik ben nieuw op dit forum en en heb er nog maar net mijn eerste tijdritten op een achtkamp voor amateurs op zitten. Ik ben 1m80 groot, weeg 75kg en ben op zoek naar een racefiets om nog wat te kunnen oefenen.
Omdat ik er nog maar net mee bezig ben, wil ik er nog niet teveel geld aan uitgeven..
Ik doel dus op mensen die een oude maar degelijke fiets hebben staan en er voor een prijsje vanaf willen of gesponsorde renners die regelmatig van fiets wisselen en er eentje goedkoop van de hand willen doen.
Alvast bedankt voor jullie respons!:D
Ik ben nieuw op dit forum en en heb er nog maar net mijn eerste tijdritten op een achtkamp voor amateurs op zitten. Ik ben 1m80 groot, weeg 75kg en ben op zoek naar een racefiets om nog wat te kunnen oefenen.
Omdat ik er nog maar net mee bezig ben, wil ik er nog niet teveel geld aan uitgeven..
Ik doel dus op mensen die een oude maar degelijke fiets hebben staan en er voor een prijsje vanaf willen of gesponsorde renners die regelmatig van fiets wisselen en er eentje goedkoop van de hand willen doen.
Alvast bedankt voor jullie respons!:D
-
- Forum-lid
Wat is goedkoop?
-
- Forum-lid
Pakt onder de 100EUR ofzoiets, moet echt niet het beste van het beste hebben , gewoon iets dat goed bolt...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
100 Euro en goed bollen?
- Een tweedehands kinderwagen.
- Een tweedehands bowlingbal.
- Een nieuwe knikker, maar dan wel een dure.
Alle gekheid op een stokje, voor 100 Euro kan je onmogelijk een goede 2e of 6e hands racefiets kopen.
Vergroot je budget een beetje als je niet bedrogen wil uitkomen.
Succes nog.
- Een tweedehands kinderwagen.
- Een tweedehands bowlingbal.
- Een nieuwe knikker, maar dan wel een dure.
Alle gekheid op een stokje, voor 100 Euro kan je onmogelijk een goede 2e of 6e hands racefiets kopen.
Vergroot je budget een beetje als je niet bedrogen wil uitkomen.
Succes nog.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Voor € 0,00 af te halen een oude Batavus met dubbele handremmen en buiscommandeurs.
Volgens mij met 14 versnellingen, maar weet dat niet zeker.....
Ligt al jaren ergens in mijn schuur te verstoffen, maar is in ieder geval veeeeeeel goedkoper dan de besteedbare € 100,00, al zal het e.e.a. (bandjes, remblokjes ?) vervangen moeten worden![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Volgens mij met 14 versnellingen, maar weet dat niet zeker.....
Ligt al jaren ergens in mijn schuur te verstoffen, maar is in ieder geval veeeeeeel goedkoper dan de besteedbare € 100,00, al zal het e.e.a. (bandjes, remblokjes ?) vervangen moeten worden
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Tja, besmet met het Mont Ventoux Virus....... is daar echt (g)een medicijn voor ?
http://montventouxvirus.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://montventouxvirus.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ok, ik weet dat 100EUR extreem weinig is maar ik zoek ff een alternatief omdat ik ander steeds een fiets van iemand moet lenen en ik weet ook niet of ik echt verder wil gaan in de sport (anders is een fiets van 500EUR weggesmeten geld, vind ik)
Kom ik er goedkoper vanaf als ik onderdelen apart koop en zelf een fiets samenstel? (een vriend van mij heeft fietsen&motoren gestudeerd en kan dit wel aan denk ik...
Die goedkope modelletjes op tweedehandssites niet vertrouwen dus?
Kom ik er goedkoper vanaf als ik onderdelen apart koop en zelf een fiets samenstel? (een vriend van mij heeft fietsen&motoren gestudeerd en kan dit wel aan denk ik...
Die goedkope modelletjes op tweedehandssites niet vertrouwen dus?
zelf samenstellen is niet goedkoper. Als je alle onderdelen van een fiets los moet kopen ben je ook een smak geld kwijt. Ook als je tweedehands spullen koopt. Dat gaat nooit werken voor 100 euro.
Ik zou het voorstel van keijertje aannemen. En vervolgens 100 euro er tegenaan gooien, voor bandjes, remblokjes, ketting en ander noodzakelijk onderhoud.
Ik zou het voorstel van keijertje aannemen. En vervolgens 100 euro er tegenaan gooien, voor bandjes, remblokjes, ketting en ander noodzakelijk onderhoud.
Live fast; die young. mijn blog
Hier eentje zelfs van titanium....
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... fiets.html?
Jammer van de abominabele foto's...
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... fiets.html?
Jammer van de abominabele foto's...
Cheap light strong, choose two
-
- Forum-lid
@ Kees0251: is dit een goed fietsje?