Nog geen topic over de nieuwe fiets? Meestal betekent dat dat het een goede editie is .
Leuk leesvoer! Leuk boekje ook erbij, moet toch eens naar Spanje of Portugal.
Alleen in een Italiespecial een luxe item over een op en top Amerikaans massaproduct als Trek is natuurlijk not done. Kon ook prima in het volgende nummer .
Fiets mei
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1chrissiewizzie schreef: zie maar één minpunt: helaas weer een column van Maurits. Wat zou het toch fijn zijn om die niet meer in het blad te zien. Rose zou een mooie vervangster zijn
Less is bore
Ik zat er al op te wachten... Heerlijk dat hij het weer over een frisse juffrouw met wapperende paardestaart heeft en een bevallig rank fietsvrouwenlichaam. Hij doet het erom, heel grappig. Zou ik ook doen met maar twee columns per jaar.
Leuke MTB test met prachtige citaten. Weg met die testmannen die hele pagina's volzeiken over onderdeeltjes. De vrouwen doen het veel beter: Rijdt klote, deze fiets haat mij. Remmen klinken als een aquarium.
Leuke MTB test met prachtige citaten. Weg met die testmannen die hele pagina's volzeiken over onderdeeltjes. De vrouwen doen het veel beter: Rijdt klote, deze fiets haat mij. Remmen klinken als een aquarium.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Als ik hier de verhalen op dit forum lees koopt 99% van de mannen een fiets ook op uiterlijk, wat dat betreft niets vreemd!amclassic-fan schreef: Namelijk dat de beoordeling vooral werd gedaan op uiterlijk en als 't uiterlijk niet beviel de fiets ook niet meer kon bevallen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Leuk artikel over het tweede leven voor een stalen ros.
Het zijn inderdaad knutselaars gezien hun idee over het Biopace kettingblad.Als je in het forum de berichten over het Biopace bekijkt blijkt dat je ook op een fixie Biopace kunt gebruiken.
Maar met de rest van hun filosofie ben ik het helemaal eens.
Het zijn inderdaad knutselaars gezien hun idee over het Biopace kettingblad.Als je in het forum de berichten over het Biopace bekijkt blijkt dat je ook op een fixie Biopace kunt gebruiken.
Maar met de rest van hun filosofie ben ik het helemaal eens.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
Grappig: Mijn fiets is met afstand de allerbeste in zijn prijsklasse; alleen qua design zijn er (veel) mooiere (en nou raden wat ik heb...).colnagofreak schreef:Als ik hier de verhalen op dit forum lees koopt 99% van de mannen een fiets ook op uiterlijk, wat dat betreft niets vreemd!