Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rotterdam Fixed gear (?????)

sebastienbach
Forum-lid

sebastienbach 08 nov 2010 02:37

ik heb op 2 october (Nu meer als 1 maand geleden) mijn bestelling van 2 Halo Twin Rail Courier Tyre en 1 BLB Leather Seat geplaatst bij Rotterdam fixed gear http://www.rotterdamfixedgear.com/shop/

Na wat emails die (zeer) traag werden beantwoord vertelde ze me dat ze het opnieuw gingen proberen is er steeds niets aangekomen. Ik krijg nu ook gewoon al 2 weken geen antwoord meer op mijn emails. Ik heb op paypal betaald en heb nu via paypal m'n geld terug gevraagd. Hopelijk krijg ik dat snel terug anders neem ik andere wettelijke maatregelen. Ik zal mijn geld terug krijgen!

Ik wou iedereen gewoon even waarschuwen voor deze oplichters. Ik weet niet of het met hun andere website http://24kbikes.com/ het zelfde is maar het is in ieder geval van dezelfde mensen als bij rotterdam fixed gear dus ik zou oppasssen!!!

Ik heb nog een aantal mensen gehoord met hetzelfde verhaal dus doe jezelf een plezier en zoek eventjes verder naar een vertrouwbare shop.

coppi
Forum-lid

coppi 08 nov 2010 09:18

Zitten in een verhuizing, wellicht is daardoor iets mis gegaan ? Ze hebben ook gewoon een adres waar je je spullen op kan halen, misschien is dat wat ?

dropje73
Forum-lid

Gebruikersavatar dropje73 08 nov 2010 11:02

Alleen geregistreerd om een dealer te bashen?

Het is allemaal erg vervelend natuurlijk, maar we horen hier helaas maar 1 kant van het verhaal, maakt het altijd een beetje moeilijk vind ik.
Ik lees hier bijvoorbeeld ook dat ze midden in een verhuizing zitten, dat kan er natuurlijk weldegelijk mee te maken hebben.

Tip van Flip; niet eindeloos mailen, maar gewoon opbellen !!
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 08 nov 2010 11:09

Op de website staat een fysiek adres en een e-mail adres.
Verder staat er ook een echt rekeningnummer op de site.
Als het echte oplichters zouden zijn dan moet je wel wat meer moeite doen om ze te vinden.

Ik denk, en hoop voor jou, dat alles toch nog in orde komt.

Als alles dan uiteindelijk toch in orde zou komen is het wel zo netjes om dat hier dan ook te komen melden.

Succes nog.
I know myself like no one else
Nothing to defend

dropje73
Forum-lid

Gebruikersavatar dropje73 08 nov 2010 11:40

Heb nog eens gezocht, maar nergens een tel. nummer te vinden.

Als het oplichters zijn, dan maken ze er wel serieus werk van. Er zit blijkbaar ook een fixed gear in Breda, Amsterdam en Utrecht.

Ik weet niet waar je woont, anders proberen er persoonlijk langs te gaan?
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.

010fixedgear
Forum-lid

010fixedgear 08 nov 2010 12:29

Sebastien,

Zoals Coppi hierboven zegt, is op de site te duidelijk info te lezen over de verhuizing.
Daarnaast hebben we jou in het begin al meteen gemeld dat je via de oude site hebt besteld, maar dat dit eigenlijk via de nieuwe had gemoeten. Daarnaast hebben we jouw emails altijd beantwoord.
Zo hebben wij jouw afgelopen week nog gemailed, als ook vanmorgen vroeg.

Misschien komt het in je spam terecht, dat kan, we hebben daarom ook nog vanaf een ander email adres gemailed. Ook vanochtend na thuiskomst van een tripje Parijs.

1 ding kan ik je wel zeggen, als wij mensen zouden "oplichten" dan zouden we denk ik niet zo actief zijn binnen de "fixed gear wereld" en dan zouden we al zeker niet met enige regelmaat met naam, adres en website etc in diverse kranten en andere media-uitingen willen staan. We wachten jouw reactie via mail even af.

madhill
Forum-lid

madhill 08 nov 2010 12:32

@ Sebastien
Los dat dan even zelf op i.p.v. meteen op het forum je beschuldigingen uiten.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

eelcoz

eelcoz 08 nov 2010 12:33

Madhill schreef:@ Sebastien
Los dat dan even zelf op i.p.v. meteen op het forum je beschuldigingen uiten.

Dat lijkt mij ook. Eigenlijk vind ik dat dit topic gesloten en verwijderd zou moeten worden.

madhill
Forum-lid

madhill 08 nov 2010 12:34

Ja slotje erop
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

bigm
Forum-lid

bigm 08 nov 2010 12:37

slotje erop

ik neem aan dat het via mail wel opgelost gaat worden

Plaats reactie