Mavic Ksyrium Equipe velg gescheurd?Garantie?
Hoi,
Zojuist tijdens de schoonmaak mijn wielen nagekeken (Mavic Ksyium Equipe 2011) en ik zie t.p.v. een aantal spaaknippels een aantal scheurtjes in de velg. Er is er een bij die wel 2cm door loopt.
Iemand die hier iets zinnigs over kan melden, is dit enkel in de lak of in het materiaal van de velg?
Ik denk dat ik wel even een reserve wiel ga gebruiken.
Zojuist tijdens de schoonmaak mijn wielen nagekeken (Mavic Ksyium Equipe 2011) en ik zie t.p.v. een aantal spaaknippels een aantal scheurtjes in de velg. Er is er een bij die wel 2cm door loopt.
Iemand die hier iets zinnigs over kan melden, is dit enkel in de lak of in het materiaal van de velg?
Ik denk dat ik wel even een reserve wiel ga gebruiken.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Niets vreemds, circa 3000km mee gefietst. Geen wedstrijden, gewoon rustig touren.japie916 schreef:Gelijk laten beoordelen door de importeur
Gezien de leeftijd van de wielen zullen ze niet moeilijk gaan doen.
Wat echter nu nog niet duidelijk is, is wat er met de wielen gebeurd is...
Ook niet gemerkt dat ik door een putrand o.i.d ben gereden.
Wiel is overigens nog wel recht.
Mijn gewicht 90kg, op aanraden van de FM deze wielset genomen i.p.v. Aksiums welke standard in de fiets zaten.
Deze week maar eens naar de FM om zijn visie hierover te horen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Zo te zien begrijpen of beheersen ze het bij Mavic nog steeds niet. Ik zou bijna durven beweren dat dit symptomatisch is voor ksyrium Equipe+elite gedurende de afgelopen jaren...
succes met de afhandeling
succes met de afhandeling
-
- Forum-lid
Tijd voor een anti mavic campagne? Schandalig een dergelijke klantenservice!
Dat Codagex/Mavic dit laks behandeld is niet jullie probleem!
Verzoek je LBS dit binnen een redelijke termijn op te lossen, max 5 weken. Of je LBS dit kan verhalen of niet is zijn probleem, niet de jouwe.
Verzoek je LBS dit binnen een redelijke termijn op te lossen, max 5 weken. Of je LBS dit kan verhalen of niet is zijn probleem, niet de jouwe.
Ik heb hetzelfde gehad op meerdere plaatsen in het achterwiel van een Equipe. Gebeurde na 2 jaar en 1 maand geloof ik en viel zo helaas net buiten de garantietermijn. Meteen het laatste paar Mavics waar ik ooit op heb gereden en zal rijden
Canyon Ultimate CF SL 2016