Tilf-Bastenaken- Tilf 27-5-2012
De langste afstand heb ik 2x gereden en die voegt inderdaad weinig toe, afgezien van heel veel glooiende kilometers over vrij slecht en druk wegdek.
Los van de glooiende extra kilometers over slecht en druk wegdek is het dus niks extra's maar gewoon kiezen tussen mont-le-soie en bonnerue of st. jacques en ancienne barriere. Dan wordt het de 145 km (en de wekker op 5.30 in plaats van 3.30).
Ben even zo vrij om te corrigeren http://www.bilzenclassic.org" onclick="window.open(this.href);return false;prjz schreef:Leuk alternatief misschien: vilzen Classic op zaterdag. Hoef je niet zo vroeg je bed uit.
-
- Forum-lid
Ga ook de Bilzen doen. Vorig jaar prima bevallen.
Zit te twijfelen tussen T-B-T en de Bilzen classic beiden nog nooit gereden wel laatst luik-Batenaken-Luik.
Voorkeur lijkt uit te gaan na Bilzen lijkt mijn wat klein schaliger.
Kan iemand mijn meer hierover vertellen, ervaringen?
-
- Forum-lid
Bilzen heeft +-5000 deelnemers bevoorrading enzo is uitstekend. Denk dat tbt parcour mooier is maar ik betaal geen 15 euro.jwpcycle schreef:Zit te twijfelen tussen T-B-T en de Bilzen classic beiden nog nooit gereden wel laatst luik-Batenaken-Luik.
`jwpcycle schreef:Zit te twijfelen tussen T-B-T en de Bilzen classic beiden nog nooit gereden wel laatst luik-Batenaken-Luik.
TBT is wel een stuk zwaarder. Ik kan ook niet kiezen dus rij ik ze maar beide. Bilzen is mooie opwarmer.