Bryton Rider 40 (T)
-
- Forum-lid
Hallo iedereen
Ik ben mij aan het orieënteren om een nieuwe fietscomputer aan te schaffen. Mijn huidige is maar iets heel simpel, en mijn hartslagmeter (horloge) is net overleden Na even praten met moeder de vrouw zegt die, koop in 1 keer iets deftig dan
Nu lees ik op een aantal sites dat er ook een nieuwe Bryton is, de Rider 40.
Heeft iemand deze al in bezit? En zo ja hoe zit het ermee
Als er nog mensen zijn die twijfelen of getwijfeld hebben, wat zijn jullie argumenten om dit toesten nu juist wel of juist niet aan te kopen.
1 ding is me wel niet echt duidelijk. Kan je met dit toestel navigeren van een punt x naar een vooropgesteld POI (huisadres, vakantieadres, ...)
Ik ben mij aan het orieënteren om een nieuwe fietscomputer aan te schaffen. Mijn huidige is maar iets heel simpel, en mijn hartslagmeter (horloge) is net overleden Na even praten met moeder de vrouw zegt die, koop in 1 keer iets deftig dan
Nu lees ik op een aantal sites dat er ook een nieuwe Bryton is, de Rider 40.
Heeft iemand deze al in bezit? En zo ja hoe zit het ermee
Als er nog mensen zijn die twijfelen of getwijfeld hebben, wat zijn jullie argumenten om dit toesten nu juist wel of juist niet aan te kopen.
1 ding is me wel niet echt duidelijk. Kan je met dit toestel navigeren van een punt x naar een vooropgesteld POI (huisadres, vakantieadres, ...)
MVG
Steve
Steve
-
- Forum-lid
Aan de vele reactie te zien zijn er nog weinig of geen mensen met een rider 40
Moest er toch iemand al info kunnen verstrekken, laat je dan volledig gaan
Moest er toch iemand al info kunnen verstrekken, laat je dan volledig gaan
MVG
Steve
Steve
-
- Forum-lid
- Contact
Heb de compu aangeschaft. Je kan er niet mee navigeren naar een punt (dan moet je de de rider 50 nemen). Wel legt de 40 al je routegegevens vast, is ie compatible met hartslag en cadansmeter, etc.
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Contact
Even terugkomend op de Brygton... Ik ben er nog niet tevreden over. Bij het installeren liep ie al vast. Resetten en uitzetten was niet meer mogelijk....Dat wordt weer terugsturen!
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de Rider40 al een tijdje in mijn bezit en kom nu dit topic pas tegen! Bij mij geen problemen alleen maar lof. Ik ben enorm tevreden met mijn Bryton en kan dit zeggen na een flink aantal kilometers. Alles wat ik nodig heb om een goede training te kunnen rijden zit er op. Nu aan de slag met de trainingprogrammas op de taxc de komende winter. Ook wat betreft programma's ben ik blij. Kracht/interval/conditie maak je keus en spring in t zadel.
-
- Forum-lid
Heb sinds kort de Bryton rider 40. Alles werkt behalve de gereden kilometerstand werkt niet. Iemand een idee?
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Weet iemand of de onderkant van de Bryton eigenlijk identisch is aan de Garmin 500/800? Ik zoek een houder om op mijn stuur te zetten (die stuurpen van 3T met plaatsvoorziening voor computer lijkt me wel wat) en men verwijst altijd naar de Garmins maar nooit naar Bryton.
Van wat ik zo zie op google image search zijn de achterkant verschillend.
Ik heb ook een bryton 40, prima dingetje. In het begin legde hij mijn rit niet vast terwjil ik er toch 99% van overthuigd was dat ik op start had gedrukt, maar na de eerste update heb ik dat nooit meer gehad. Vind alleen de UI van de site niet echt top, daar kunnen nog wel wat slagen in gemaakt worden.
*edit: slechte zinsconstructie
Ik heb ook een bryton 40, prima dingetje. In het begin legde hij mijn rit niet vast terwjil ik er toch 99% van overthuigd was dat ik op start had gedrukt, maar na de eerste update heb ik dat nooit meer gehad. Vind alleen de UI van de site niet echt top, daar kunnen nog wel wat slagen in gemaakt worden.
*edit: slechte zinsconstructie
Ik heb ook een Bryton 40 met cadence en snelheidmeter, tot nu bevalt hij erg goed.Na het rijden even de data uploaden naar de Bryton site en Strave om nog even na te genieten van je prestatie.
Even geleden een route gedownload en die gereden, het is niet optimaal maar wil best.
Even geleden een route gedownload en die gereden, het is niet optimaal maar wil best.