CKT fiets
hallo,ik sta op het punt een CKT fiets aan te schaffen namelijk de CKT BLACK 369.Nu staat de fiets en het kader design mij enorm aan, enkel ken ik het merk niet en vraag ik mij af of hier mensen zijn die het wel kennen en de kwaliteit hiervan?
-
- Forum-lid HC
Google http://www.ckt-carbon.com/cadres-carbon ... esentation" onclick="window.open(this.href);return false; . Frans en nogal prijzig voor een frame. Leverbaar in Nederland?
What makes the boat go faster?
Ze hebben een dealernetwerk in heel belgie en zijn goed leverbaar.Heb al wat gegoogled maar kom niet echt ervaringen tegen van mensen die ermee rijden.
Heb ze in de winkel gezien en moet zeggen ze zien er echt wel goed de frames,modern en interne kabelgeleiding enkel weinig mense die het merk kennen.
Heb ze in de winkel gezien en moet zeggen ze zien er echt wel goed de frames,modern en interne kabelgeleiding enkel weinig mense die het merk kennen.
CKT zijn fietsen van taiwaneese oorsprong. Het moederbedrijf is een relatief klein bedijf met 200 medewerker. In belgie worden de frames/fietsen vanuit diest verdeeld. Vorige week heb ik enkele kaders in de hand gehad en ze zijn niet super licht maar wel mooi (subjectief) en goed afgewerkt. Rekeninghoudend met de prijzen die ik gezien heb zijn ze eerder gemiddeld (niet goedkoop maar ook niet duur).
Het antwerpse traitlon team rijdt met hun tijdritfietsen.
Als het design je bevalt zou ik het zeker doen.
Het antwerpse traitlon team rijdt met hun tijdritfietsen.
Als het design je bevalt zou ik het zeker doen.
de site ziet er wat amateuristisch uit (XL : à patrir de 1.83 m) dacht dat het "à partir de" moest zijn, enfin ...
Tevens vind ik ze duur, het frame dat jij op het oog hebt, kostprijs +/- € 1290.
Voor die prijs of net iets meer, heb je van een ander merk een topframe (weliswaar het model of de kleur van het jaar ervoor)
Tevens vind ik ze duur, het frame dat jij op het oog hebt, kostprijs +/- € 1290.
Voor die prijs of net iets meer, heb je van een ander merk een topframe (weliswaar het model of de kleur van het jaar ervoor)
de prijs is aan de middelmatig ja,maar het ontwerp spreekt me wel aan en de matzwarte kleurstelling vind ik wel cool.
Tevens is het wel een speciale kader en mooi afgewerkt met de kabels intern wat ik toch wel belangrijk vind,was ook voor kuota kharma gaan kijken maar daar lopen de kabels nog langs het frame en prijs zonder wielen was toch ook 1850 met ultegra wat ik dan persoonlijk ook veel vond.
De matzwarte kader weegt 980 gram weet niet of dit veel of weinig is?
Tevens is het wel een speciale kader en mooi afgewerkt met de kabels intern wat ik toch wel belangrijk vind,was ook voor kuota kharma gaan kijken maar daar lopen de kabels nog langs het frame en prijs zonder wielen was toch ook 1850 met ultegra wat ik dan persoonlijk ook veel vond.
ben van tienen en heb ze daar in de etalage zien staan: zeer mooi!CKTBIKE schreef:de prijs is aan de middelmatig ja,maar het ontwerp spreekt me wel aan en de matzwarte kleurstelling vind ik wel cool.
ps: heb zelf een Kuota Kharma en mijn kabels lopen in de buis hoor!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is het niet enkel de remkabel die door het frame loopt?flipo1970 schreef:....
De versnellingskabels lopen toch nog steeds buitenom dacht ik.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
je hebt gelijk, enkel in de bovenbuis zit de kabel weggewerkt...lcsmt schreef:Is het niet enkel de remkabel die door het frame loopt?flipo1970 schreef:....
De versnellingskabels lopen toch nog steeds buitenom dacht ik.