voor wie nu zondag terug eens van een deel van de oude finale van de rvv wil genieten en een voor velen onbekende maar zeer mooie streek van belgie (oost-vlaanderen -vlaams-brabant en henegouwen) en met eveneens pittige heliingen wil leren kennen:
http://www.andreataficlassic.be/informatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Flanders Cycling Events pakt in de namiddag in Ninove ook uit met een familiedag vol Italiaanse culinaire specialiteiten, een indrukwekkende oldtimershow met Vespa’s, Lamborghini’s, Ferrari’s, Maserati’s…, veel muziek en groen-wit-rode animatie.
andrea tafi classic
-
- Forum-lid
Dat moet je anders formuleren: Samen goed voor 6 overwinningen in de Ronde van Vlaanderen!
Dat maakt het lijstje inderdaad een stuk mooier! Dankjewel daarvoor.
En ik zie nu ook dat Mega Toby meerijdt. Het wordt alsmaar beter. En ik hoef maar 5 km te rijden naar de start..
Nu nog droog weer. Misschien hebben we opnieuw het geluk van vorige zondag met PR. Wat een prachtige dag was dat.
En ik zie nu ook dat Mega Toby meerijdt. Het wordt alsmaar beter. En ik hoef maar 5 km te rijden naar de start..
Nu nog droog weer. Misschien hebben we opnieuw het geluk van vorige zondag met PR. Wat een prachtige dag was dat.
Een beetje verlies heb je altijd...