Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
12 aug 2012 23:26
Vorige week bij vanbon-sport online de BBB Select fietsbril aangeschaft (
deze). Bij ontvangst blijken er op het glas 3 BBB-logo's te staan, en staat er ook op iedere zijkant een levensgroot BBB-logo. Ontzettend lelijk. En op de plaatjes op zowel de site van vanbon als die van BBB zelf is het logo op de pootjes subtiel en staan er geen logo's op de glazen. Weet iemand of ik deze bril ergens zonder grote lelijke logo's kan krijgen? Of iemand deze in bezit?
NB: Overigens teruggestuurd naar vanbon-sport omdat ik niet akkoord was en het product niet met de afbeelding overeenkwam. Ook zaten er kleine krasjes op de blauwe spiegelende lens. Volgens vanbon-sport is dit het enige model dat er is en ondanks dat ik een bekraste bril ontving mocht ik zelf de retourkosten betalen... Eerste ervaring met vanbon-sport is gelijk de laatste.
![Afbeelding](http://i47.tinypic.com/117csxd.jpg)
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
13 aug 2012 01:27
Verrek wezenloze, nu zie ik waar het fout is gegaan. Vanbon-sport heeft mij de TEAM-editie toegestuurd, en niet de reguliere bril zonder de lelijke logo's! Dank voor de tip, ik had dit helemaal niet eerder gezien.
-
Supergrover
- Forum-lid HC
Supergrover
13 aug 2012 10:12
KrissCross schreef:
Verrek wezenloze, nu zie ik waar het fout is gegaan. Vanbon-sport heeft mij de TEAM-editie toegestuurd, en niet de reguliere bril zonder de lelijke logo's! Dank voor de tip, ik had dit helemaal niet eerder gezien.
Ik dacht ook al Hoogerland cs gezien te hebben met die vreselijke reclamebril, meer logo's passen er gewoon niet op...
Lijkt me ook niet fijn al die logo's in je gezichtsveld.
-
fjw
- Forum-lid
fjw
13 aug 2012 10:47
Interessant, drie weken geleden ook een bestelling bij van Bon gedaan. Toen kreeg ik de verkeerde handschoenen opgestuurd waar bijzonder nonchalant over werd gedaan.
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
13 aug 2012 10:54
supergrover1 schreef:
Ik dacht ook al Hoogerland cs gezien te hebben met die vreselijke reclamebril, meer logo's passen er gewoon niet op...
Lijkt me ook niet fijn al die logo's in je gezichtsveld.
Dat is precies waarom ik die bril terug heb gestuurd. De logo's in de buitenhoeken zijn gewoon hinderlijk.
Inmiddels opnieuw contact opgenomen met vanbon-sport en deze bevestigen dat ze de verkeerde hebben opgestuurd. Hebben nu aangeboden alsnog de juiste op te sturen minus de retourkosten voor de andere bril. Vooralsnog correct opgelost.
Overigens hebben ze me verzekerd dat er op deze bril geen grote lelijke logo's zitten.
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
15 aug 2012 12:44
Inmiddels van vanbon-sport alsnog de juiste bril ontvangen. Verzendkosten voor terugzenden foute bril alsnog gecrediteerd. Uiteindelijk goed opgelost, maar wel dankzij de tip van wezenloze...
![Afbeelding](http://i48.tinypic.com/154dhuh.jpg)
-
wezenloze
- Forum-lid
wezenloze
15 aug 2012 14:04
Mooie bril, graag gedaan
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
!
-
Supergrover
- Forum-lid HC
Supergrover
15 aug 2012 15:57
Die 3 B's in het midden kunnen er niet af?? Ik zou de hele tijd scheel kijken.....
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
15 aug 2012 23:09
supergrover1 schreef:Die 3 B's in het midden kunnen er niet af?? Ik zou de hele tijd scheel kijken.....
Nope, maar die zie je toch niet, zelfs niet als je scheel kijkt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
raciac
- Forum-lid
-
Contact
raciac
16 aug 2012 13:19
Hoe bevalt de bril verder? Ben ook van plan om een select te kopen, de neon gele met smoke grey lens.
-
KrissCross
- Forum-lid
KrissCross
16 aug 2012 20:25
raciac schreef:Hoe bevalt de bril verder? Ben ook van plan om een select te kopen, de neon gele met smoke grey lens.
Gisteren mee gereden. Bevalt prima. Verstelbare neusvleugels zijn ideaal. Bril beslaat niet in stilstand. Schuift ook niet op mijn neus. Nog geen negatieve punten ontdekt.