campagnolo remgrepen voor kinderen
Alvast bedankt voor je reactie !
Maar zulke remmen staan als op zijn fiets .
Dit is een ideale oplossing om recreatief te fietsen , maar als er mee gekoerst wordt moeten ze het stuur toch onderaan vastnemen .
En als je dan niet aan de gewone remmen kan komen , is het wel gevaarlijk .
Maar zulke remmen staan als op zijn fiets .
Dit is een ideale oplossing om recreatief te fietsen , maar als er mee gekoerst wordt moeten ze het stuur toch onderaan vastnemen .
En als je dan niet aan de gewone remmen kan komen , is het wel gevaarlijk .
Deze staan perfect afgesteld ,en ik ben er zeker van dat er weinig kinderen van 8 jaar aan normale remgrepen kunnen geraken ! Shimano kan men dichter zetten en dan lukt het wel maar met een normale campa lukt het niet . En zijn fiets (occasie ) was nu eenmaal afgemonteerd met campagnolo .
-
- Forum-lid
Ik heb voor mijn kinderen remgrepen gebruikt voor kleinere handen. Meen dat rose deze heeft.
-
- Forum-lid
Heb de bestelling nog gevonden. Komen inderdaad bij Rose vandaan.
Is altijd compatibel. Het enige wat het doet is aan een kabeltje trekken
1 185110 Xtreme Comp raceremhendels "short way" schwarz Standard 29,90 € 29,90 €
1 185110 Xtreme Comp raceremhendels "short way" schwarz Standard 29,90 € 29,90 €
Het zal aan mij liggen , maar ik kan ze niet vinden bij Rosestillekracht schreef:Heb de bestelling nog gevonden. Komen inderdaad bij Rose vandaan.
-
- Forum-lid
Bel ze, of stuur ze een mail zou ik zeggen