Carboni topic
Iemand ervaringen met dit merk?
http://www.ciclicarboni.it" onclick="window.open(this.href);return false;
De Carboni 1010 vond ik zelf wel interessant als beginnend racefietser, prachtig frame namelijk! 1 van de mooiste die ik in de winkel heb gezien en zeker niet de duurste.
Maar misschien mensen die wat licht over dit merk kunnen laten schijnen?
http://www.ciclicarboni.it" onclick="window.open(this.href);return false;
De Carboni 1010 vond ik zelf wel interessant als beginnend racefietser, prachtig frame namelijk! 1 van de mooiste die ik in de winkel heb gezien en zeker niet de duurste.
Maar misschien mensen die wat licht over dit merk kunnen laten schijnen?
Laatst gewijzigd door EdwardvG op 20 aug 2012 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En u werkt bij.....?
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
De fotos van de fietsen zien er trouwens vrij slecht uit. Geen enkel persoon die daar heel oprecht enthousiast van word en meteen dit als eerste post dit op een forum moet melden. Probeer het voortaan ietsje overtuigender.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik werk overigens niet op het moment -.-, en ben ook niet van plan in de fietsenbusiness te werken, ik vroeg me alleen af of dit wat was want ik heb zelf geen verstand van fietsen en vond dit gewoon ontzettend mooi. Wist zelf ook niet goed op welk deel van het forum ik dit moest posten en aangezien er nog geen carboni topic was dacht ik dat ik die eventueel wel zou kunnen openen, maar ik haal de link wel even uit de op, misschien niet zo slim om die te posten inderdaad.
Edit: Ik kan ook weinig op internet zelf vinden, weet ook niet goed hoe te zoeken. Iemand die toch wat verduidelijking aan mij kan geven?
Edit: Ik kan ook weinig op internet zelf vinden, weet ook niet goed hoe te zoeken. Iemand die toch wat verduidelijking aan mij kan geven?
- thestudent
- Forum-lid HC
Carboni klinkt en ziet er uit als het zoveelste stickermerk. Dat betekent dat carboni niets meer is dan een bestickeraar van goedkope frames uit China.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ah kijk, dat kan natuurlijk zo zijn. Nu was het naar mijn idee geen standaard soort frame, het frame was namelijk iets lomper, lees: iets vierkanter en dikker dan een gemiddeld raceframe, dit was ook 1 van de redenen waarom ik het frame zo mooi vond. Veel frames vind ik zelf namelijk iets te ielig. Wat mij persoonlijk verbaasd in een grote sport als wielrennen dat het lastig is om reviews te vinden over deze fiets/dit frame. Over het algemeen kan je over de meeste producten namelijk wel een gebruikerservaring vinden, maar ik werd dit keer niets wijzer van google.
Haha, ja zat net rond te neuzen op die website, maar die kan alleen maar in het Nederlands, als je op de italiaanse vlag klikt krijg je een foutmelding... >< Voor vergelijkbare prijzen zijn er bijvoorbeeld ook Gazelle fietsen te krijgen, scheelt dit in kwaliteit of denken jullie dat dit niet veel uit zal maken?theov schreef:Zo te zien gewoon chinees carbon wat door de Fietsgigant uit Vriezenveen in een mooi jasje verkocht wordt.
Wel vreemd om daar een italiaanse website voor te maken die in het nederlands is; carboni.it
- jeroenkuiper
- Forum-lid