Vaste Route Amerongse Berg.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Kijk even bij de buren http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... &start=480
Zelf 2 weken terug nog gereden en parcours lag er strak bij.
Zelf 2 weken terug nog gereden en parcours lag er strak bij.
What makes the boat go faster?
Ah, deze is makkelijk.
Reken er maar op dat bepaalde stukken er zeer slecht bijliggen. Vooral nu de topdrukte, en het natte seizoen, begonnen is.
Overigens ben ik er zelf ook al een tijdje niet geweest.
Reken er maar op dat bepaalde stukken er zeer slecht bijliggen. Vooral nu de topdrukte, en het natte seizoen, begonnen is.
Overigens ben ik er zelf ook al een tijdje niet geweest.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
kaj1500 schreef:Ah, deze is makkelijk.
Reken er maar op dat bepaalde stukken er zeer slecht bijliggen. Vooral nu de topdrukte, en het natte seizoen, begonnen is.
Overigens ben ik er zelf ook al een tijdje niet geweest.
Zoals gezegd 2 weken terug geen enkel probleem op een enkele plas na. Wat mij betreft kan het niet slecht genoeg zijn dan blijven de mooi weer rijders thuis . Woon 5 minuten van Prattenburg dus komende maanden weer veelvuldig op Amerongen te vinden.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
IBAN schreef:Op zich niet erg als het een beetje minder is. Maar dat eerste stuk vanaf de parkeerplaats was echt dramatisch. Ik ga het zondag maar weer eens proberen.
Eerste stuk vanaf Prattenburg rij ik meestal eerst over fietspad. Daarna het bos in waardoor je de diepe plassen omzeilt.
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40656
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Livio Livius schreef:kaj1500 schreef:Ah, deze is makkelijk.
Reken er maar op dat bepaalde stukken er zeer slecht bijliggen. Vooral nu de topdrukte, en het natte seizoen, begonnen is.
Overigens ben ik er zelf ook al een tijdje niet geweest.
Zoals gezegd 2 weken terug geen enkel probleem op een enkele plas na. Wat mij betreft kan het niet slecht genoeg zijn dan blijven de mooi weer rijders thuis . Woon 5 minuten van Prattenburg dus komende maanden weer veelvuldig op Amerongen te vinden.
Het kan daar ook TE erg zijn. Grote plassen, baggerzooi, etc. Dan is de lol er echt wel af.
En na 2 rondjes zijn ook je remblokken weg..... het zand daar schuurt als een dolle, ook op serieus ingeremde blokken.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Daniel1975 schreef:Het kan daar ook TE erg zijn. Grote plassen, baggerzooi, etc. Dan is de lol er echt wel af.
En na 2 rondjes zijn ook je remblokken weg..... het zand daar schuurt als een dolle, ook op serieus ingeremde blokken.
Inderdaad maar dan moet het wel dagen hebben geregend en in 15 jaar heb ik dat toch echt niet vaak meegemaakt. Wat betreft remblokken met velgremmen valt het reuze mee.
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40656
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Tuurlijk valt het met velgremmen mee. Maar
gezien de enorme meerderheid met schijven tegenwoordig is dat wel een aandachtspuntje.
gezien de enorme meerderheid met schijven tegenwoordig is dat wel een aandachtspuntje.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Daniel1975 schreef:Tuurlijk valt het met velgremmen mee. Maar
gezien de enorme meerderheid met schijven tegenwoordig is dat wel een aandachtspuntje.
Voordeel is wel dat je schijfremmen al van verre hoort aankomen :p.
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40656
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Livio Livius schreef:Daniel1975 schreef:Tuurlijk valt het met velgremmen mee. Maar
gezien de enorme meerderheid met schijven tegenwoordig is dat wel een aandachtspuntje.
Voordeel is wel dat je schijfremmen al van verre hoort aankomen :p.
Ik hoop dat je dan ook wel een beetje op tijd voor mij opzij gaat als ik je inhaal
Less is bore