Wie weet wat dit is?
-
- Forum-lid HC
Wie weet wat dit is en hoe het heet zodat ik het kan kopen.
Ik heb het vroeger tijden mijn stage wel gezien, daar zaten dan mechanische onderdelen in voor in een verpakkingsmachine, assen etc.
Het zit om mijn rembuitenkabel en voorkomt klapperen in het frame.
Werkt goed, maar na een 1000km is het kapot dus wil ik graag een rol kopen zodat ik het af en toe kan vervangen.
Uploaded with ImageShack.us
Ik heb het vroeger tijden mijn stage wel gezien, daar zaten dan mechanische onderdelen in voor in een verpakkingsmachine, assen etc.
Het zit om mijn rembuitenkabel en voorkomt klapperen in het frame.
Werkt goed, maar na een 1000km is het kapot dus wil ik graag een rol kopen zodat ik het af en toe kan vervangen.
Uploaded with ImageShack.us
Je hebt gelijk.
In plaats van "dit wellicht" had ik moeten typen: misschien is dit een idee, ondanks dat het iets heel anders is.
Daarnaast in plaats van "een luxere uitvoering" het moeten omschrijven als: het is trillings- en slijtagevrij, niet ontwikkeld als verpakkingsmateriaal maar met een beetje goede wil juist voor het beoogde doel ook al gaat het hier niet om het bundelen van bijvoorbeeld electra- of datakabels...
In plaats van "dit wellicht" had ik moeten typen: misschien is dit een idee, ondanks dat het iets heel anders is.
Daarnaast in plaats van "een luxere uitvoering" het moeten omschrijven als: het is trillings- en slijtagevrij, niet ontwikkeld als verpakkingsmateriaal maar met een beetje goede wil juist voor het beoogde doel ook al gaat het hier niet om het bundelen van bijvoorbeeld electra- of datakabels...
-
- Forum-lid
Dit word een plastic buisnet genoemd.
Google het maar eens en je vind diverse leveranciers
Google het maar eens en je vind diverse leveranciers
-
- Forum-lid HC
Bedankt allemaal, ik ga met deze info verder zoeken!
Ben ook al wat andere dingen aab het verzinnen, bv een soort buis die je om waterleidingen doet maar dat kleiner.
Ben ook al wat andere dingen aab het verzinnen, bv een soort buis die je om waterleidingen doet maar dat kleiner.
-
- Forum-lid
wasbeer2006 schreef:?....bv een soort buis die je om waterleidingen doet maar dat kleiner.
Dat noemen ze een condoom. Ik heb dat trouwens wat meer structureel opgelost
-
- Forum-lid HC
Heb ik ook al zitten denken. ik ga eens aan de slag, vanmiddag als de kindjes wakker zijn eens een rondje bouwmarkt, je weet nooit wat je tegenkomtPeter1379 schreef:Misschien is een overmaat krimpkous een oplossing, uiteraard zonder te krimpen dan ik dit geval anders ben je weer gewoon terug bij af.
@Stillekracht,
Voor de oplossing heb ik ook gekozen, anders heb ik straks helemaal geen tijd meer om te fietsen
-
- Forum-lid HC
Heb je daar (web) adressen voor. Ik kan het niet 1,2,3 vinden.McManman schreef:Er zijn ook kant en klare kabelbeschermers te koop in verschillende kleuren. Voor een paar euro kun je dan vaak ook nog een kleur kiezen.
Kleur maakt niet uit in het frame