Ervaringen SKS Airkompressor
Hallo,
Ik ben aan het zoeken naar een HD bandenpomp. Ik lees al veel positieve ervaringen over de Topeak Joe Blow Sport ii en de SKS rennkompressor.
Over de 'opvolger' van deze laatste (de airkompressor) kom ik nog niet veel tegen.
Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Is het een goede keuze of kan ik toch beter voor de topeak gaan?
Ik ben aan het zoeken naar een HD bandenpomp. Ik lees al veel positieve ervaringen over de Topeak Joe Blow Sport ii en de SKS rennkompressor.
Over de 'opvolger' van deze laatste (de airkompressor) kom ik nog niet veel tegen.
Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Is het een goede keuze of kan ik toch beter voor de topeak gaan?
Waarom niet gewoon een Renradkompressor met klassieke kop? Simpelweg de beste pomp ooit gemaakt.
+1, al zolang ik fiets plezier van, begin dit jaar nieuw rubbertje van een euro en het ding kan er weer jaren tegen!Waarom niet gewoon een Renradkompressor met klassieke kop? Simpelweg de beste pomp ooit gemaakt.
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Heb de mijne bij Bikeparts4u vandaan, kreeg er direct 5 rubbertjes bij.
- ophetkantje
- Forum-lid
+1 al zeker 15 jaar en nooit een probleem eens per 2 jaar een nieuwe rubbertje van €0,80 en weer verder.
Ach, ik zeg ook maar wat
Da's niet waar. Wordt nog steeds geleverd. Bikeparts4u kan 'm gewoon leveren met klassieke kop.
Dat zal dan "oude" voorraad zijn, want SKS zegt zelf op hun website:
"As a concession to modern valve technology, in the future the Rennkompressor will come equipped with our new E.V.A. valve head, guaranteeing the perfect connection for Dunlop, Presta and Schrader"
Hij is nu ook oranje, en mijn versie is zwart.
"As a concession to modern valve technology, in the future the Rennkompressor will come equipped with our new E.V.A. valve head, guaranteeing the perfect connection for Dunlop, Presta and Schrader"
Hij is nu ook oranje, en mijn versie is zwart.
Laatst gewijzigd door ever op 10 sep 2012 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt, staat niet op de website. Maar als je mailt, is deze wel gewoon leverbaar.
M-gineering levert de kop trouwens ook los.
M-gineering levert de kop trouwens ook los.