Ik ben druk op zoek achter een leuke instapfiets op de 2e-handsmarkt. Kan er iemand van jullie iets zinnigs zeggen over de prijs/kwaliteit van deze fiets:
http://nl.kapaza.be/vi/67624023.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Ik heb even contact opgenomen met de verkoper om wat meer te weten te komen over de fiets: hij is 3 jaar oud, enkel recreationeel gebruikt en heeft er ongeveer 2000 km opzitten.
Bijkomende vraag: ik ben 1m92 en heb BBL 88.5 cm. Afhankelijk van de bron komt dat op een kadermaat 58-59-60. Nu lees ik ook net dat Ridley nogal een afwijkende mening heeft van wat de juiste kadermaat is. Is een kadermaat 60 voor mij dan wel een goed idee?
2e hands Ridley
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Hoi,
Ik ben 1,85m en ik rijd op een 56 cm Ridley, dus qua maat zal hij wel passen.
3jaar oud is denk ik een beetje overdreven, ben niet echt een kenner maar dat ziet er een Ridley Triton uit en die Centaur shifters kunnen niet jonger zijn dan 2006 dacht ik.....
Is zeker geen slechte fiets, mits hij in goede staat is, maar nogal prijzig. Eerder een 300-350 € waard.
Ik ben 1,85m en ik rijd op een 56 cm Ridley, dus qua maat zal hij wel passen.
3jaar oud is denk ik een beetje overdreven, ben niet echt een kenner maar dat ziet er een Ridley Triton uit en die Centaur shifters kunnen niet jonger zijn dan 2006 dacht ik.....
Is zeker geen slechte fiets, mits hij in goede staat is, maar nogal prijzig. Eerder een 300-350 € waard.