![Afbeelding](http://imageshack.us/a/img195/1565/imag0500x.jpg)
![Afbeelding](http://imageshack.us/a/img688/5614/imag0503c.jpg)
Ook de balnke lak was niet helemaal meer je dat... dus dat wordt ook aangepakt.
Eerst de oude lijmresten verwijderen van de bus: oven, 250 graden, een uur of twee, en alles wat op epoxy leek is nu een verkoolde zwarte brok. met een priem en ander scherp gereedschap de resten verwijderen.
De crank even opschuren om de meeste krassen uit de bestaande laklaag te krijgen (maar niet door en door want ik wil wel het Campa logo behouden).
![Afbeelding](http://imageshack.us/a/img208/6340/imag0506m.jpg)
Alles is nu klaar voor de het lijmen. Ik heb het geluk dat ik werk bij een bedrijf die wel eens spullen voor lucht en ruimtevaart aan elkaar lijmt, dus ik heb mooie types epoxy liggen die goedgekeurd zijn voor alu op carbon. Beide oppervlakte schoongemaakt met Aceton (de aangeraden procedure voor deze specifieke lijm), en lijmen maar!
Het resultaat van twee uur werk, een beetje 2K lak en een beetje lijm:
![Afbeelding](http://imageshack.us/a/img585/4527/imag0513p.jpg)
Ik ga hem straks monteren op een projectje van me, en ik breng wel tzt verslag uit van hoe goed deze reparatie gelukt is. In principe is ie nu beter gelijmd dan Campa ooit heeft gedaan: toen ik de bus er uit haalde waren er hele stukken waar geen lijm op zat, en dat is nu zeker niet het geval. Ook de kwaliteit van de lijm zal wel beter zijn dan wat Campa ooit gebruikte (tja, ook op lijmgebied vordert de technologie, zeker bij carbon). Sterker nog: Campa zou bij ons eens moeten navragen hoe je een goede lijmverbinding ontwerpt, want dit was eigenlijk geen denderend goed doordachte verbinding...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
volgend verslag over een paar honder km!