Goedemiddag,
Ben al enige tijd op zoek naar een mooie racefiets met een beperkt budget van circa € 500,-. Helaas komt de juiste in regio NB maar niet voorbij op marktplaats. Omdat ik op verschillende fora lees dat ik geen sora aan moet schaffen ben ik dus op zoek naar een mooie occasion.
Heeft toevallig een van jullie een leuke racefiets staan, ongeveer maat 62 (zelf ben ik 195cm) voor een beginnende racefietser?
Gr Joep
Racefiets beginner 62cm
- ridefreeordie
- Forum-lid
Staat er juist één in het verkoop forum: Concorde
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Bij de fietsenmaker Mart Verstegen aan de loopkantstraat in Uden heb ik een rode Jan Janssen staan deze is helemaal 105 afgemonteerd en heb hem bij united colors in Heeswijk Dinther oplaten spuiten .
Ook liggen er nieuwe kabels en casette + ketting + achterband op.
De Prijs zal €375 zijn.
Dus de eerste jaren geen probleem.
:rolleye::rolleye::rolleye::rolleye:
Ook liggen er nieuwe kabels en casette + ketting + achterband op.
De Prijs zal €375 zijn.
Dus de eerste jaren geen probleem.
:rolleye::rolleye::rolleye::rolleye:
NEOS
In de aanbieding een Jan Janssen Super Prestige Dura-ace Triple. Maat 63cm, wel ietje duurder € 650. Recent cassette, ketting en crankstel vervangen (inclusief voorbladen). Laat maar horen of je interesse hebt. Fiets staat overigens in Almere.
heb een mooie in de aanbieding allhoewel het wel een flatbar is: http://link.marktplaats.nl/459590755" onclick="window.open(this.href);return false; Hij is alsnieuw nog met garantie Maar wil er minimaal 575 voor hebben (nieuwprijs 1049)