Waarde USPS-racefiets
Hallo iedereen,
Ik vroeg me af hoeveel deze fiets waard is? Gaat om een Trek USPS racefiets uit (denk ik) 2001 met ultegra afgemonteerd.
Fiets ziet er op foto erg netjes uit, en hij schijnt van carbon te zijn
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... -52cm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat denken jullie, 300,- waard? Ik denk het wel toch, is ook wel een klassieker.. Echt vet met USPS logo's erop en alles
Ik vroeg me af hoeveel deze fiets waard is? Gaat om een Trek USPS racefiets uit (denk ik) 2001 met ultegra afgemonteerd.
Fiets ziet er op foto erg netjes uit, en hij schijnt van carbon te zijn
http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... -52cm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat denken jullie, 300,- waard? Ik denk het wel toch, is ook wel een klassieker.. Echt vet met USPS logo's erop en alles
Hij schijnt?, nee dit is OCLV carbon. En 300 euro is tie volgens een bieder al waard.
-
- Forum-lid HC
Met of zonder epo??
Sorry, kon het niet laten
Sorry, kon het niet laten
In 2001 maakte TREK al zo'n tien jaar carbon OCLV frames. als je het een mooie fiets vindt zou ik het gewoon doen. Je komt op Marktplaats en EBay regelmatig advertenties tegen waarin ze meer dan 300 euro vragen voor enkel het frame.usps schreef:wist niet dat ze toen al carbon gebruikte
Maar wat denk jij dat deze fiest theoretisch gezien waard is?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- thestudent
- Forum-lid HC
Hij schijnt van carbon te zijn? Tjonge waar dacht je dan dat hij van gemaakt was? Lijkt me toch altijd een vrij duidelijk verschil. Tja hij is niet heel veel waard ( intrinsiek ) maar voor een verzamelaar wat meer. De frames zijn best oke en redelijk betrouwbaar. Meer dan 420 euro zal je denk ik niet krijgen. Maar je moet al hopen dat je hogere biedingen dan het huidige bedrag krijgt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Euh, TS is is niet de verkoper maar een geïnteresseerde koper. Hij krijgt geen geld en hoopt al helemaal niet op hogere biedingen
fietsen doe ik net als een prof,
- thestudent
- Forum-lid HC
Oeps foutje
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Als je 'm toch koopt, pas maar op dat ie niet ritueel wordt verbrand...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fiets wordt niet verbrand, die is juist te koop
Less is bore