Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Verkocht. Dura-ace di2, Carbon frame set
Oakley Radar verkocht via het forum
Dura ace di2 verkocht via het forum
Carbon frameset verkocht via het forum
Binnenkort komt er weer nieuwe onderdelen te koop.
Dura ace di2 verkocht via het forum
Carbon frameset verkocht via het forum
Binnenkort komt er weer nieuwe onderdelen te koop.
Laatst gewijzigd door timsen op 03 jan 2013 09:56, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Beste,
ik ben bereid 1000€ incl. verzending te betalen.
Mvg,
Stijn
ik ben bereid 1000€ incl. verzending te betalen.
Mvg,
Stijn
- christoffel
- Forum-lid
Sorry hoor, maar dat is kletspraat. Als je als geinteresseerde niet eens door de achtergrond heen kunt kijken ben je zulke mooie spullen niet waard. Waar gaat het nou om?
Prima foto's en lekker zo laten. Succes!
Prima foto's en lekker zo laten. Succes!
Gang is alles...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat ik veel interessanter vind: waarom doe je die groep weg?
Less is bore
Heren,
Ik doe de groep weg omdat ik niet kan wennen aan de shifters. Ze zijn een slag kleiner dan de normale shifters en ze liggen me gewoon niet lekker in de hand.
Heel jammer want het schakelt echt super fijn. En dat geluid als je schakelt...... HEERLIJK.
Maarja als je uren maakt op de fiets wil je ook je handen lekker op de shifters kunnen plaatsen en dat wil helaas niet. (in mijn geval)
*Hoogste bod is nu € 1150.
Voor iets meer mag die weg.
Ik doe de groep weg omdat ik niet kan wennen aan de shifters. Ze zijn een slag kleiner dan de normale shifters en ze liggen me gewoon niet lekker in de hand.
Heel jammer want het schakelt echt super fijn. En dat geluid als je schakelt...... HEERLIJK.
Maarja als je uren maakt op de fiets wil je ook je handen lekker op de shifters kunnen plaatsen en dat wil helaas niet. (in mijn geval)
*Hoogste bod is nu € 1150.
Voor iets meer mag die weg.
Ik heb die kolenscheppen van jou gezien...dat is niet misselijktimsen schreef:Heren,
Krijg bijna medelijden met Shanne
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
Haha daarom is ze ook zo vaak op trainingskampdmmdzm schreef:Ik heb die kolenscheppen van jou gezien...dat is niet misselijktimsen schreef:Heren,
Krijg bijna medelijden met Shanne
*gratis kickje*
En die shifters zijn een stuk kleiner ofzo?
"Me" is trouwens geen bezittelijk voornaamwoord. Verder begint een zin met een hoofdletter en eindigt met een punt.
"Me" is trouwens geen bezittelijk voornaamwoord. Verder begint een zin met een hoofdletter en eindigt met een punt.