Hallo,
Ik ben erg gecharmeerd van onderstaande MTB die op marktplaats te koop staat.
Ik denk dat de XTR groep in gebruik was van 2003 tot 2007
Wielen zijn denk ik van dezelfde serie
De voorvork is zonder lockout
Wat is een goede prijs voor deze fiets en zijn de onderdelen nog een beetje up to date?
Ik ben van plan om wat meer te gaan mtb'en in Nederland (Schoorl, Utrechtse heuvelrug en sporadisch in Limburg.
http://link.marktplaats.nl/386703842
Koopadvies MTB via marktplaats
Lijkt me een prima fiets. Maar wat je aangeeft als doelstellingen denk ik dat je met een nieuwe MTB van zo'n 8 a 900 euro meer dan voldoende uit de voeten kan. Dan wordt je ook nog eens opgemeten en heb je garantie.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Paul1978 schreef:Als ik deze voor 900 zou kunnen kopen dan heb ik toch wel meer MTB dan een nieuwe van 900 euro?
Absoluut!
Less is bore
Heeft deze verouderde XTR-groep zich de afgelopen jaren wel bewezen? En kan deze nog steeds goed mee met de huidige XTR groep?
Ik twijfel er niet aan dat de fiets en groep in nieuwstaat zijn maar wel of door technologische ontwikkelingen van de afgelopen 4 jaar deze XTR groep gedateerd is.
Ik twijfel er niet aan dat de fiets en groep in nieuwstaat zijn maar wel of door technologische ontwikkelingen van de afgelopen 4 jaar deze XTR groep gedateerd is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welnee, die XTR groep is nog prima. (Mits hij niet teveel versleten is uiteraard)
XTR is gewoon goed, niks mis mee.
XTR is gewoon goed, niks mis mee.
Less is bore
is een prachtige fiets en de prijs lijkt ook ok maar.........
gewicht?
en past de geometrie: een testritje kan geen kwaad.
daarnaast is de ontwikkeling van mtb's ook hard gegaan, dit is toch een ouder model zonder garantie op dit in de basis peperdure frame.
lastig hoor
succes met overwegen
gewicht?
en past de geometrie: een testritje kan geen kwaad.
daarnaast is de ontwikkeling van mtb's ook hard gegaan, dit is toch een ouder model zonder garantie op dit in de basis peperdure frame.
lastig hoor
succes met overwegen
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;